« Home | Hüvasti Lennart! » | Under blue moon I saw you » | D'oh .... why you little .... » | Kaks pettumust » | Uhkus ja eelarvamused » | Laiskvorst olen » | Movies of myself » | Vaesus » | Filmidest » | 100% puhas mulliga õunamahl » 

Monday, April 10, 2006 

Tere mina siin, võibolla mäletate veel ... nüüd ma olen pensionil


lennuk, originally uploaded by Hosegnaasio.

Mul on see blog juba väga tükk aega meelest ära läinud, mistõttu valitses siin selline muutumatu seis. Peaks ennast parandama ja mõne rea ikkagi kirjutama. Väljas on päris kena kevad juba. Soe, päikseline ja lumi hakkab ka juba haruldasemaks nähtuseks muutuma. Varsti saan autol naelkummid ka ära vahetada ja siis kuuleb automakki läbi vaiksema müra.

Ega suurt vahepeal teinud polegi. Mõningaid filme vaadanud, palju muusikat kuulanud, sest saabus hunnik tellitud plaate. Viimase laadungi peaks see nädal ilmselt kätte saama. Kuulamist on igatahes küllaga. Mõtted liiguvad vaikselt oma korteri ostule. Unistused on ilusad. Seega olen viimasel ajal sellistes mõtetes: vana kivimaja, paksude seinte ja kõrgete lagedega. Oranzh elutuba, kus hulgas sinist (umbes sellist nagu Riigikogu sein) ja võibolla ka sellist matimat punast. Mulle meeldivad kirjud värvid ja intensiivsed värvid. Oma fantaasias näen oma kodu ette pigem tumedatoonilisemat. Njaa. Seda kiusatust aitab kindlasti suurendada ühe sõbra soolaleivapidu, mis peaks vist järgmine nädal aset leidma. Kindlasti on see ilus korter, sest ta maja (õigemini ta vanemate oma) on väga ilus, stiilne ja korralik. Sisustatud hea maitsega ja ka kallilt. Seetõttu on viimasel ajal minu orbiidis kinnisvara- ja sisustusajakirjad ja igasugused disainilehed. Igatahes, eks näis, mis saab. Teisipäev lähen isaga naljapärast ühte korterit vaatama, mis vastab päris minu kirjeldustele (vähemalt kui arvesse võtta maja vanus ja muud sellised asjad).

Praeguseks polegi nagu muud lisada kui:
Oasis - Supersonic