« Home | D'oh .... why you little .... » | Kaks pettumust » | Uhkus ja eelarvamused » | Laiskvorst olen » | Movies of myself » | Vaesus » | Filmidest » | 100% puhas mulliga õunamahl » | Kurb juubel » | Hambahaldjas my ass » 

Tuesday, March 14, 2006 

Under blue moon I saw you


killing moon, originally uploaded by Hosegnaasio.

Nädalavahetus möödus mõnusalt ja talviselt. Kõigepealt, et ostsin fotokale statiivi, mistõttu võis mind oma koduümbruse pimedas metsas jalgadel fotokaga ringiliikumas näha. Klõpsasin päris üks jagu. Ilm oli ilus, külm ja väga lumine (just nii, nagu mulle talvel eriti meeldib). Peale seda kuum latte vahukoore ja mõne shokolaaditükiga. Peale seda muidugi totaalne unepuudus. Aga öösel ongi tore üleval olla. Seetõttu ma suve üldse ei oota, kuna siis pole üldse pime.

Kuna vana DVD-mängija otsustas kodus rikki minna (juba tükk aega tagasi), siis isa arvas, et võiks osta mingi sellise, millega saab lindistada ka. Nüüd on mul 250 GB kõvakettaga Philips (mul ei anna kodus kahe arvuti kolm kõvaketast vist pooltki seda mahtu kokku, mis selles DVD mängijas nüüd on). See on väga edukas masin, saab mällu lasta (ja vajadusel plaadile kirjutada) hulganisti häid asju, samal ajal võib muid saateid vaadata või koguni vaadata selle saate algust, mis hetkel poole peal ja lindistab. Ainult korraga kahte asja ei saa üles võtta. Puuduseks on see, et DVD'dega on natuke suurem jama, kui tavapleieritega. Ma ei leidnud kuidagi üles, kuidas subtiitreid alla saab (varem oli selleks üks nupp lihtsalt). Samuti tundub, et mängib ainult teise regiooni plaate, kuigi poes öeldi, et mängib kõiki. Selle vastu peaks mingi häki leidma.

Pühapäev möödus Otepääl snowtubingus. Kui aus olla, siis esimene kord ei jäänud märgadest trauseritest palju puudu. Vaimse trauma sain nagunii. See oli ikka jube kiirus, mis seal kohati sisse tuli. ma ei valeta, kui ütlen, et viiel mehel kümnest lendas sõidu ajal müts peast. Kuigi oli metsikult külm ja mul oli müts Tartusse jäänud. Seega olin vist ainus palja peaga inimene seal. Õnneks pikad juuksed kaitsesid kõrvu päris edukalt. Peale seda veel kaks tundi lumerookimist. Täna olen kange nagu neli päeva Daewoo Tico's viibinud elevant või natuke paremal juhul Arvidas Sabonis. Kokkuvõttes oli väga lahe.

Peale seda kuum vann ja kuum latte vahukoorega, jälle. Haigeks ei jäänudki ja isegi nohu pole. Kuna käimas on hea teenendaja kuu, siis tööl üks väike tüdruk kirjutas mulle kiituseks et "väga viisakas ja alati kontoris;)". Ma pole kunagi olnud populaarsem, vist. Kui siis koolis jõulupeol, kui klass jõululaulu ei osanud laulda ja jõuluvana mind aulas terve kooli ees valis kingikotti välja lunastama. Sel õhtul mu nägu näitas kõigile, kui punaseks võib muutuda punapeet solaariumis. Jõuluvanale see vist meeldis, sest ma sain koti kätte. Ego kannatas veel kaua-kaua, selle eest.

Echo & The Bunnymen - The Killing Moon