« Home | Uhkus ja eelarvamused » | Laiskvorst olen » | Movies of myself » | Vaesus » | Filmidest » | 100% puhas mulliga õunamahl » | Kurb juubel » | Hambahaldjas my ass » | Mustikamõnu » | 2005--->2006 » 

Sunday, March 05, 2006 

Kaks pettumust


proudly present, originally uploaded by Hosegnaasio.

Kaks pettumust on seotud kahe kontsertiga, mis Eestis aset leiavad. Esiteks Depeche Mode, mille vastu mul erilisi tundeid pole, ags hetk tagasi sain teada, et neid soojendab The Bravery. Viimast tahaks küll näha-kuulda. Teine on selline kinnisem üritus, millest pole vist veel räägitud. Nimelt Falck'i sünnipäev Linnahallis. Kutsetega, mis mu isal on olemas, aga mind ta kaasa ei võta. OK, peaesinejaks The Cardigans. Tahaks ka väga seda. Nina Persson on vist üleüldse üks ilusamaid ja armsamaid lauljaid muusikamaailmas. Ta hääl ka väga meeldib ja looming samuti. Seda nii The Cardigans'i kui ta sooloprojekti nimega A Camp nime all. Mõlemad leiavad aset vist märtsikuus.

Muidu pole midagi öelda. Natuke ajahädas ja loomevaevuses olen. Tööl peaks ka esmaspäeval üks uus nägu juurde tulema ja märtsi lõpus veel üks. Üks vana olija viidi see eest mujale (aga õnneks hästi ligidale). Ka uued tulijad on naised kõik ja ma säilitan oma ainsa mehe staatuse. Tunnen kohe paljusi kadedaid tundeid neilt, kes seda hetkel loevad.

Band Of Horses - The Funeral