« Home | Kaks pettumust » | Uhkus ja eelarvamused » | Laiskvorst olen » | Movies of myself » | Vaesus » | Filmidest » | 100% puhas mulliga õunamahl » | Kurb juubel » | Hambahaldjas my ass » | Mustikamõnu » 

Wednesday, March 08, 2006 

D'oh .... why you little ....

Tänane pommuudis on muidugi see, et on naistepäev. Minusugusele, kes töötab võimsas naiskollektiivis on see muidugi kulukas päev. Samas oli neid lilledega nii tore rõõmustada. Isegi veel siis, kui tööpäeva täna polnud. Kaunist naistepäeva ka minu siinlugejatele. Tegelik pommuudis on aga see, et minu Kõrvaklapp jõudis Ajaveebi konkursil edasi kolme parema hulka ehk finaali. Ma poleks iial uskunud, sest ma konkursi alguses arvasin, et kindlasti on ka finaalis Helinälg ehk praegune Millele sa vihjad?, mis on ka üks mu enda favoriite ja viimasel ajal täieneb see lausa välgukiirusel. Ma ei julge lubada, et ma finaaliõhtul osaleda saan, sest see on Tallinnas ja mul palju tööd tulemas jne. Aga esialgu pole veel midagi täpselt paika pandud. Pealegi on blogspoti lehed millegipärast mu Safariga väga läägima hakanud ja mõned ei avanegi, rääkimata blogger.com lehest. Veel üks pühjus, miks ma lähiajal wordpress'i peale tahaks üle minna.

Lõpetuseks see, et leidsin Triangli blogist ühe testi, mida ta ideaalis nägi ette, et mina selle ka täita võiks. Kuna täna on naistepäev, siis tema auks ma selle ära täidangi. Ma muidu pole eriti suur testisõber.

4 töökohta
tegelikult on mu praegune koht esimene palgatöökoht. Hetkel olen siis klienditeenendaja, asutuse jätaks saladuseks, kuna ma loomult arg inimene. Praktika korras olen töötanud ka raamatupidajana (mis mulle üldse ei meeldinud, kuna see nii kuiv ala minu jaoks, kuigi kollektiivil polnud viga).

4 filmi, mida ikka ja uuesti vaataks
neid oleks tegelikult palju rohkem. Oma DVD kollektsioonis on tihedamalt mängitud Almost Famous, High Fidelity, Shaolin Soccer ja The Shawshank Redemption. Neid kõiki olen ma näinud vähemalt 10 korda, aga tüdimust pole veel tekkinud.

4 kohta, kus olen elanud
Tartu kesklinnas (elan praegugi)
Võru äärelinnas (elan ka praegugi)
Võru kesklinnas (Võru tundjatele niipalju, et Kreutzwaldi gümnaasiumi kõrval)
kuu aega olin Inglismaal ka elasin Bournemouth'is (kuurortlinn Lõuna-Inglismaal)

4 teleseriaali, mis meeldivad(sid)
Simpsonitest ei saa kunagi villand
Gilmore Girls
X-Files oli ka hea (esimesed hooajad), aga seda ma praegu enam ei vaata
CSI Las Vegas
Igasugused Inglise huumorisarjad ka nagu Black Books, Smack The Pony, Big Train, jne.

4 saiti, mida iga päev külastan
enamusi siin kõrval viidetes asuvaid blooge ja kõrvaklapi lehel asuvaid muusikablooge
delfi.ee (loll harjumus)
engadget.com ja tuaw.com - esimene tehnika ja teine macipedede leht
paari foorumit kah - planetit (nüüd siis MSN), rada7 (seda alates eelmisest kuust)
last.fm - mulle meeldib vaadata mida teised inimesed kuulavad

4 kohta, kus käinud puhkamas (ja ma mõtlen siinkohal kohti, kus ma tõesti puhanuna tagasi olen tulnud)
>seesama Bournemouth, kuigi ma olin seal keelekursustel, aga seal puhkasin ennast väga välja, vaatamata pisiasjale, et samas toas ööbis veel paar võõrast jorssi alates argentiina omadega ja lõpetades kasahhidega välja.
>kunagine perereis Floridas - kolm nädalat, mille sisse jäid ka jõulud ja milleniumivahetus. Donald Trump lasi päris jõhkralt ilutulestikku, mis kompenseeris seda, et selles linnas ei tehtud isegi pistongiga pauku.
>Bussireis Hispaaniasse ja Portugali ja riikidesse mida sinna jõudes pidi läbima - hämmastav seltskond, millest tekkis paar head sõpra juurde, sai palju nalja, nägi palju vaatamisväärsusi ja sai loomulikult vähe pesta end ja iga hommik sai kuivikut dzemmiga. Seda kõike karmi venekeele õpetaja pilgu all.
>Helsingi - kaks päeva, sealolles oli väga väsitav, aga hiljem koju jõudes oli mitu nädalat hea ja kerge olla. Reisi põhjus oli Bob Dylan'i ja David Bowie kontsert. Mitte ühiskontsert, vaid üks päev üks ja teine päev teine, kuigi koht oli sama.


4 lemmiktoitu
aasiapärased riisiroad (alates igasugustest padadest ja lõpetades sushiga)
kodune frikadellisupp (võin süüa tõesti nii palju, et ülevalt ja alt hakkab välja ajama)
shokolaad - nii valge, piimasoks kui mõru.
fooliumis küpsetatud ahjukartul võiga

4 kohta, kus praegu tahaksin olla
>oma Võru äärelinnakodus (homme saab)
>siis seal Bournemouth'i pargis või mereäärsel promenaadil, enne ostaks muidugi ka Starbuckist White Chocolate Mocca koos Whip Cream'iga kaasa ja ka paar muusikaajakirja ning varustaks oma iPod hea muusikaga.
>San Sebastian'is - üks ilusmaid linnu, kus ma olen olnud
>kui oleks suvi, siis tahaks koduaias puudevahelises võrkkiiges lugeda

4 inimest, kes võiksid veel neljadest kirjutada
See on kõige raskem ülesanne.
Esiteks Mikk, siis äkki Fletcher, ja ma ei oskagi öelda. Äkki aitate välja, ja kaks teevad lihtsalt vabatahtlikult.

Lõpetuseks aga
Yeah Yeah Yeahs - Dudley