« Home | Filmidest » | 100% puhas mulliga õunamahl » | Kurb juubel » | Hambahaldjas my ass » | Mustikamõnu » | 2005--->2006 » | Uuenemine » | Viimased pingutused » | Öö mu akna taga » | Natuke filmidest » 

Friday, February 03, 2006 

Vaesus


Sherlock, originally uploaded by Hosegnaasio.

Nüüd on lugu nii, et alles oli palgapäev, mil sai natuke rohkem kui tavaliselt (sest tuli ka kvartali boonus), aga mul on see peaaegu otsas. Põhjus selles, et ma ostsin digifotoka ära. Oman nüüd Canon EOS 350D'd. Peab tunnistama, et olen väga põnevil. Järgmisel palgapäeval akki korralikum mälukaart ja statiiv ka juurde. Igatahes on huvitav ja pildid tulevad ilusad. Seesamune kassipilt on minu tehtud uuega ja töödelnud pole seda üldse. Olen tähele pannud seda, et (vana filmi-Canon'i) kit objektiiv tegi palju kehvemat ja mürasemat pilti, kui praegu ees olev korralik ja kallim toru (28-200mm 1:3,5-5,6). Ma nüüd ootan muidugi nädalavahetust, et looduses ja kodumetsas klõpsida. Ilm vähemalt peaks seda tegevust soosima. Ma nüüd luban järjekordselt tihedamalt pilte postitama hakata.

Muidu on kehv seis, sest raha enam praktiliselt pole. Tean, et see kuu pean vist kahel-kolmel korral Tallinnasse koolitusele minema ja siis pean ilmselt sealsetest plaadipoodidest ennast vägisi eemale hoidma. Õnneks hakab varsti vist see tuludeklaratsiooni asi, mille üritan kiiremas korras ära teha ja peaks mõne kopika ka tagasi saama. Mulle tegelt ei meeldi rahast rääkida. Kui võtta asja postiivsemalt, siis veebruar on lühike kuu ja palgapäev ka paar päeva lähemal. iPod'ile hankisin uued kõrvaklapid ka, kuna vanad ei püsinud enam üldse kõrvas. Nüüd on mul need mis kõrva sisse käivad (mitte Apple vaid Koss). Algul oli naljakas, nagu ajaks keegi keelt kõrva, aga püsivad hästi ja kvaliteet tundub, et on ka jõksa-jõksa parem. maksid muidugi poole vähem, kui oleks vanade tõepärase asenduse hankinud.

Tore on ka see, et töö juures plaanitakse väikest reisi lõunariikidesse - Lätti ja Leetu. See toimub küll alles Aprilli viimastel päevadel ja mai esimesel, aga ma ootan seda juba. Esiteks seepärast, et saab üle pika aja Eestist välja, teiseks tunduvad väljavalitud kohad olevat päris põnevad ja suuremas osas pole ma käinud. Lisaks saab ka ilmselt palju pildistada.

The Zutons - Confusion
See lugu viimasel ajal kummitab, õnneks pole veel tööl seda endamisi ümisema hakanud, aga see hetk on tõesti väga lähedal.



PS! See piltide lisamine ajab asja jälle natuke nihkesse ja peaks ilmselt natuke oma lehedisaini muutma. Hetkel ei viitsi. Ma olen mõelnud üldse, et peaks Word Press 2'le üle minema, aga mul pole õrna aimugi, kuidas see töötab ja mis seal teha saab, aga nii paljud kiidavad seda ja paljud lehed mis sellega tehtud, on tõesti väga ilusad.