« Home | Laiskvorst olen » | Movies of myself » | Vaesus » | Filmidest » | 100% puhas mulliga õunamahl » | Kurb juubel » | Hambahaldjas my ass » | Mustikamõnu » | 2005--->2006 » | Uuenemine » 

Sunday, February 26, 2006 

Uhkus ja eelarvamused


instrument, originally uploaded by Hosegnaasio.

Tunne hea, kuna meie perre saabus see rõõm, et tänu isale omame meie pere nüüdsest ühte riiklikku teenetemärki, mille isa välja teenis. Olgem öeldud, et ta pole kommunist, pole ta kunagi kuulunud ühtegi parteisse (kuigi teda on nendesse väga palju üritatud kutsuda), ta polnud ka kunagi Vene ajal poliitikaga seotud. See tuli tänu tema suurele tööle, majanduse edendamisel. Vähemalt paberil oli nii kirjas. Jep, tema üle võib uhke olla. Samas enda üle ma pole, kuna ma kohe kuidagi ei suuda ennast kokku võtta, et täielikult koolitööle sundida. Tähtajad aina lähenevad ja mul on kohutavalt palju veel teha. Muidugi töö võtab suurema osa ajast ära ja väsitab ka päris palju. Kui võtta ausalt, siis enamus päevi lähen ma umbes pool üheksa kodust minema ja jõuan pool seitse õhtul umbes. Peale mida olen ma vähemalt 2-3 tundi igasuguse sundtegevuse peale täiesti ebasobivas olekus. Vabadel päevadel kulub suur osa lihtsalt akude maandamiseks, kuna päevast-päeva inimestega suhtlemine ja nõustamine ja müümine ja kõik muu on ikkagi väga räigelt koormav töö. Samas ka päris vaheldusrikas ja huvitav. Peamine on see, et nalja saab ka palju. Ma pean ilmselt natuke ajapikendust paluma, sest lihtsalt kiire on, igast komandeeringud ja muud tähtajad lisaks. Vastlapäeval jääb seekord igatahes liug tänu sellele laskmata.

Kuigi väljas on vapustavalt ilusad talveilmad. Eile sai saunas käidud ja lumme ka sulpsatud, kuigi lund on nii palju, et põlvini ulatub see juba nagunii. Tuju teeb heaks ka tööl suure ülemuse poolt tehtud kingitus, mille said kõik töötajad. Tegemist on ilusa ja kvaliteetse käekellaga, mis targemate sõnul maksab umbes 200 eurot. Võimas, mul on ilmselt kolme-nelja vanade kellade koguväärtus peaaegu kokku poole vähem. Nüüd siis kannan seda ja mulle see kell tõesti meeldib. Kuigi ma ehete, sõrmuste, kettide ja ka kellade kandja pole, kuna need hakkavad pikapeale ahistama ja siis ma unustan nad kuhugi sahtlipõhja. Ma loodan ja kinnitan endale, et selle kellaga on mul palju-palju pikem suhe. Asi juba see, et kui keegi kella küsib, vaatan ma automaatselt vasaku randme peale, mitte ei hakka oma moblat taga otsima.

Üks pilt kah. Vesipiibust. OK, see asi pildil pole sugugi oluline, aga selle pildi puhul tuleb välja kui hea fokuseerimisomadus mu uuel fotokal on. Arvutiga pole selle juures tehtud midagi. Samuti ma olen ilmselt maininud, et mulle meeldib oranzh värv ja mu elutoas õhtupoolikul pildistades on pildid alati sellised oranzhikad-pruunikad. Äkki see valgustus ongi süüdi, et ma oranzhi armastan, selline alateadlik mõjutaja või nii. Kellel teravam silm, näeb natuke mind ka seal.

The Magic Numbers - Take Me Out
Mulle meeldivad sellised omapärased ja originaalist erinevad kaverid. Varsti saate seda k6rvaklapi blogi kaudu alla ka laadida. Ma luban seda.

Minust

  • I'm Hosegnaasio
  • From Tartu, Estonia
Blogger'i profiil
Powered by Blogger
and Blogger Templates
Hosegnaasio's Last.fm Weekly Artists Chart