« Home | 2005--->2006 » | Uuenemine » | Viimased pingutused » | Öö mu akna taga » | Natuke filmidest » | Kas teil leiba pole? » | Randevuu avenüül » | Lõpuks lumi maas » | Sotisaalprintsess » | Piff-paff-pöff » 

Thursday, January 05, 2006 

Mustikamõnu

See tänane pealkiri on seotud sellega, et ostsin täna sellenimelt teed. Teel oli väga intensiivne ja hea aroom ja maitse samuti. Lisaks väga ilusat värvi. Samas see tee nimi ajab siiani muigama ja seda tegi ta eriti poes. Nii homoerootiline nimi. Ma tean, mu huumorisoon on vahel nii rikutud. Kui ma kuskil näeks ka teed nimega Urruõrritaja, siis ma naeraks ennast vist märjaks.

Siis eila sain sellise au osaliseks, et nüüdseks olen ka rahvusvahelise rahvaid ühendava lehekülje nimega Orkut kasutaja. Oi seal oli alles päris palju tuttavaid ja nii mõnigi, kes oli juba meelest läinud. Väga huvitav leht igatahes. Varsti peaks kõik ka oma listi ära lisama, aga praegu on niisamagi lahe seal surfata. Ilmselt alguse asi, et ma nii tuhinas olen, aga see on ju kõva sõna, et eile lisandus mu msn'i listi iseenesest vist kolm nime (kõik sellised, keda ka päriselt tean).

Väljas on ka ilus lumine talv. Ma juba ootan nädalavahetust, sest väga tahaks kodus metsavahel jalutada. Tartu tänavad on kuidagi libedad ja lögased, mis teeb kõndimise aeglaseks ja libisemisohtlikuks. Õnneks pole veel kukkuda jõudnud, aga nii mitmelgi korral olen sellele väga lähedal olnud.

Arvuti vahendusel vaatasin ükspäev ka filmi nimega Transporter 2, mida on kõvasti maha tehtud. Ega ta just suurteos polnud, aga ikkagi, oli see minu arust päris lahe film. Selline mõnus võimatu action, nürid dialoogid, ilusad naised, jubeda aktsendiga rääkivad halvad, läikivad autod, paukuvad püssid, lollid politseinikud ja igasugused lendavad vidinad. Selline hea ajaviitefilm, mis ruttu suuremas osas ununeb, aga mille ikka ilusti lõpuni ära vaatad. Igatahes see Amber Valleta poolt mägnitud naine oli nii sweet. See oli see hea naine siis, mitte see poisipeaga rets.

Ma lähen nüüd oma mustikamõnu edasi nautima.
Belle & Sebastian - Another Sunny Day
See Belle & Sebastiani uus (varsti ilmuv) album on päris positiivne, kui võrrelda nende varasemaid asju. Aga mulle meeldib.

'poisipeaga rets'

Ma naersin kägaras selle peale XD

Post a Comment