« Home | Mustikamõnu » | 2005--->2006 » | Uuenemine » | Viimased pingutused » | Öö mu akna taga » | Natuke filmidest » | Kas teil leiba pole? » | Randevuu avenüül » | Lõpuks lumi maas » | Sotisaalprintsess » 

Thursday, January 12, 2006 

Hambahaldjas my ass

Viimase aja suurim valupunkt on olnud eilne (õigemini juba üleeilne) tarkusehamba eemaldamine. Õnnek on jubedam osa nüüd ära, aga läheb aega enne kui nüüd siis mu parem põsk normaalsematesse mõõtmetesse tagasi nihkub ja söömine ka probleemideta läheb. Seekord oli isegi see op kiirem ja valutum kui eelmine kord, aga vastik sellegipoolest. Õnneks haigekassa kulul kõik, mida on tõesti väga raske uskuda.

Täna olin siis Tallinnas koolitusel. Päev hakkas vara. Kell kuus tirises kell, kakskümmend minutiti hiljem olin jalul ja 15 mintsa hiljem astusin umbes bussi uksest sisse. Isegi natuke magasin, aga suurim väsimus ründas keset koolitust. See oli vist esimest korda tööaja jooksul, kui polnud eriti tahtmist minna. Õnneks osutus see koolitus isegi natuke huvitavaks ja kasulikuks, mistõttu täitsa mööda päevaks ei saa tänast lugeda.

Loomulikult 10'ndal ehk siis üleeile oli macipedede pidu ja pillerkaar, kuna toimus San Francisco's iga aastane suursündmus Macworld Expo. Kui keegi pole aru saanud, siis mina olen ka selle firma üks suur fänn. Suurimateks uudisteks siis kaks esimest Intel'i protsessoritega raali ehk iMac (mis alles viis nädalat tagasi sai vist väikse upgrade'i) ja uus ja kaua oodatud PowerBook, mis nüüdseks kannab natuke harjumatut nime - MacBook Pro. Ilmselt iBook muutub varsti lihtsalt MacBook'iks. Üht teist oli ka tarkvara poole pealt, aga seekord olid need rohkem teisejärgulised. Kuigi podcastide valmistamise võimalus on päris mõnna. Aga seda uut iMac'i ja MacBook Pro'd tahaks küll. Ainuke asi on see, et ma olen oma iBook'iga veel väga rahul ja ei näe eriti veel otstarvet seda uue vastu vahetada. Kuigi klaviatuuri võiks vist ära varsti vahetada, kuna osa tähti on kulunud ja üks klahv ei taha ka kogu aeg oma pesas istuda. Viimane siis tänu kassile, kes oma küüne sinna taha sai.

Nädalavahetusel kelgutasin ka ja see oli tore. Poleks uskunudki, et oma maja kõrvalt sellise hoo sisse saab ja iga lasuga läksid ka liud aina pikemaks. Kelk jäi ka terveks, kuna see on vist eriti tugevast plastikust tehtud. Varem kippusid lagunema. Nädalavahetusel tahaks veel natuke bobitada. Kuuse peaks ka välja viima, aga ta nii ilus ja okkaid veel üldse ei aja. Ilmselt panen ta jalaga välja ja las seal seisab. Ilus vaadata pealekauba. Aga see nädal oli vist laupäeval ka tööpäev, mis pole üldsegi tore. Õppimise jaoks oleks ka kohe väga palju motivatsiooni vaja. Äkki peaks mingi ennustaja või nõia juurde minema, kes natuke kruvisi peas keeraks. Kui enam vaja pole võiks tagasi keerata, kuna mulle vaatamata mitmele puudusele nii päris meeldib.

Cat Power - The Greatest