« Home | 100% puhas mulliga õunamahl » | Kurb juubel » | Hambahaldjas my ass » | Mustikamõnu » | 2005--->2006 » | Uuenemine » | Viimased pingutused » | Öö mu akna taga » | Natuke filmidest » | Kas teil leiba pole? » 

Monday, January 30, 2006 

Filmidest

Räägin paari sõnaga viimasel ajal vaadatud filmidest. Neid on ainult kaks, mis mäletamist väärivad:

Pingviinide marss - dokumentaalfilm keiserpingviinidest, kes võtavad ette ohtliku retke avamerest kaugemale, et tuua oma järglased ilmale. Väga ilus, toreda helitaustaga ja vapustavaid looduspilte pakkuvate kaadritega. Ilus, armas, aga peamiselt kurb. Nende elu on ikka äärmiselt raske, rõhutan siinkohal just isapingviinide oma. Ainsaks pettumuseks oli see, et ma tõesti arvasin, et keiserpingviinid on oma kaks meetrit pikad (zooloogiaõps naerab ilmselt selle lolluse peale omale tilgad püksi ja põlved nõrgaks), pärast tuli välja, et nad on heal juhul inimesele põlvini, mõni isend natuke kõrgem. Kohe tuleb meelde, kuidas meie aja superkangelane nimega Lolo karjus nendesamustele keiserlikele smokingulindudele karjus: Lollakad! Siiski vanaisa Piigo on klass omaette.

Elizabethtown - väga lahe romantiline komöödia, mis lõpupoole kiskus pigem roadmovieks (mulle roadmovied meeldivad). Võimalik, et meeldis seetõttu, et polegi vist väga ammu näinud, et Orlando Bloom oleks lihtsalt tavaline mees, mitte mingi õilis rüütel või haldjas, kes oma nääpsukese kehaga ja raske mõõk käes vehkleb või laseb vibu nagu mingi kometonnine koljat. Kirsten Dunst oli alguses nii, et jubedam ei anna olla ja pudrumulk ka kinni ei püsinud. Mida aga aeg edasi seda armsamaks muutus ja lõpus olin ma Orlando peale juba väga kade. Oluline roll oli ka muusikal ja seda oli seal palju ja väga head. Tipp-hetk oli kindlalt My Morning Jacket ärasaatmispeol tegemas võimsat laivi Lynyrd Skynyrd'u Freebird'iga. Siiski varasem Cameron Crowe'i tipphekt filmilõik+muusika alal ehk bussisõit+Elton John'i Tiny Dancer (filmist Almost Famous) jäi kaugeltki ületamata. Mulle igatahes igati istus, oli küll pikk, vahel veniv, kohati ülepakkuv, aga kõige juures väga hea. DVD'd tahaks ka, ma arvan, et ma nii mõnigi kord ja päris tihti vaataks seda filmi.

"Elizabethtown" on tõesti hea film. Seda vaadates tuli mul tahtmine endale teatav trenazöör osta, sest sellel on nii meeletult palju võimalusi :D

Post a Comment