« Home | Uuenemine » | Viimased pingutused » | Öö mu akna taga » | Natuke filmidest » | Kas teil leiba pole? » | Randevuu avenüül » | Lõpuks lumi maas » | Sotisaalprintsess » | Piff-paff-pöff » | Kiidusõnad ETV'le » 

Sunday, January 01, 2006 

2005--->2006

Ongi uus aastanumber ees. Vana saatmine läks päris hästi. Pidu oli päris tore ja tegevusterohke. Samuti ei vaevanud mind hambavalu, mille pärast aasta tagasi julmalt piina pidin taluma. Aastavahetusel oli palju toredaid mänge, karaoke (ka mina laulsin ühe loo ja vist ei tulnud ka kõige hullemalt välja), valasime tina, sõime-jõime, poole silmaga jälgisid osad televiisorit jne. Seltskond oli päris vahva ja nii mõnigi tuttav nägu oli üllatuseks lisaks. Rahvast oli ka vähem kui aasta tagasi ja enamus tuttavad näod. Ilutulestik oli ka muidugi, mitte just eriti võimas, aga naabritega kokku liites oli vaatamist päris palju. Minu valatud tinaplönn oli päris huvitava kujuga, millest võib fantaasia kasutamisel välja lugeda nii konksu, ankru, seene (ütleme, et shampinioni), puu või ingli. Ma pean seda veel uurima. Alles jätan ta igal juhul, sest äkki aasta möödudes saan selle tähendusest paremini aru või äkki siis meenutab ta mulle midagi, mis aasta jooksul juhtus. See komme on iseenesest hästi tore. Viimati valasin uuel aastal tina juba päris ammu (võimalik, et see oli isegi 10 aastat tagasi).

Ma ei viitsi uue aasta lubadusi teha, sest need eriti täide ei kipu mul minema. Siiski võib öelda mõne asja, mida ootan. Esiteks palgapäeva, mis on alles kuu lõpus. Nimelt olen otsustan, et ostan siis Canon EOS 350D digifotoka ära ja hakkan üleüldse asjalikuks pildistajaks ja ka seda blogi piltidega tihedamalt täiustama. Ma olen seda varem ka lubanud, aga nüüd on tõsi taga. Ka mõne targa fotoraamatu võiks hankida. Hetkel üks on, aga mul selle nimi ei tule meelde, aga hästi detailiderikas ja asjalikke nõuandeid jagav raamat on see küll. Muidugi pigem algajatele, kelleks ma ennast ka pean. Teine lubadus on see, et välisreise teen ma küll korra vähemalt, aga ilmselt rohkem. Rootsi lähen, Saksamaale tahaks ka ja kuhugi mujale ka. Võimalik, et Soome, kui sinna mõni asjalik kontsert tuleb ja sõbral võiks ka külas käija, nüüd ta elab päris Helsingi ligidal. Varem elas ta päris Lapimaal kohe (või noh, peaaegu). Muid soove ja väikseid unistusi on veel küllaga, aga ei hakka neid siinkohal üles lugema.

Aga seltskondlikult aktiivsemaks muutun ma küll, mida ma olen ka viimaste kuude jooksul päris palju juba teinud. Võrreldes varasemaga. Selle tulemusel olen tutvunud paljude huvitavate inimestega, aga sõprustasemele pole veel ükski selline kontakt läinud. Ma olen üleüldse suhteliselt valiv inimene selles suhtes, sest kui ma ei tunne end mugavalt või inimesed mulle ei meeldi, siis ma ei ole isegi võimeline ennast selles seltskonnas kuidagi märkavaks tegema (mingi hälve nagunii). Minu õnneks või rõõmuks olen ma sellistes olukordades palju olnud. On muidugi ka olnud erandeid, aga harva. Ilmselt on süüdi see, et mu parimad sõbrad on päris varasest noorusest, kui väiksena ikka olid kõigil huvid sarnasemad, siis nüüdseks oleme selles osas natuke lahku kasvanud. Muidugi on palju millest rääkida ja mida teha, aga olen tähele pannud, et huvid ja arusaamad elus ja selle eesmärkidest on vägagi erinevaks muutunud. See on mõlemale poolele suhteliselt masendav. Samas ilusaid mälestusi on palju nende inimestega.

Lisaks on täna uue aasta esimene päev ja minu sünnipäev. Mu sünnipäev on ilmselt sellisel päeval, kui suur osa inimestest on suures peojärgses depressioonis ja kehva tujuga. Samuti ega minu oma pole eriti hea. Järgmine aasta korraldan sünnipäevapeo kah. Üks ei tahaks, üritan äkki koos sõbraga pidada, sest tal on jaanuari keskel. Siis peaks kunagi esimesel jaanuari poolel ära. Viimane selline oligi juba päris jupp aega tagasi, aga see oli päris tore, kui välja jätta see, et see oli paljudele ilge joomaorgia. Mul oli üks külmakapp ääreni vene viina täis ja paar tundi hiljem seal polnud peaaegu enam midagi. Enamuse konditsioon oli laskunud nii madalale astmele kui vähegi võimalik ja ilmselt tehti ka palju rõvedusi, millest mina pooli ei teagi. Inimesed on ikka kõige hullemad loomad siin planeedil.

Soovingi kõigile ilusat ja edukat uut aastat! Ma sügavalt soovin, et see tuleks parem kui eelmine. Eelmine oli üks masendavamaid aastaid 2001. aasta järel (2001. aasta oli mu elu jubedaim aasta, millest ei tahaks eriti mõeldagi).

Devendra Banhart - Chinese Children

Palju õnne ^_^

Post a Comment