« Home | Öö mu akna taga » | Natuke filmidest » | Kas teil leiba pole? » | Randevuu avenüül » | Lõpuks lumi maas » | Sotisaalprintsess » | Piff-paff-pöff » | Kiidusõnad ETV'le » | Pealkiri pane ise » | Onu Eufooria ja Tädi Perfektsioon » 

Tuesday, December 20, 2005 

Viimased pingutused

Kui ma homse ja ülehomse üle elaks, tuleks kuus vaba päev. Täitsa puhkus ja täitsa ootan. Kingitused on ka enam-vähem ostetud, vaja ainult pakkida. Eile-täna olin siis Tallinnas. Eile tuulasin niisama, täna oli koolitus. Vähe rahvast oli, aga muidu päris asjalik. Suures ostmistuhinas jõudsin muidugi ennast ka premeerida päris mitmete asjadega. Muidugi Need For Speed Most Wanted'i mänguga, minu Playstation'ile. Ma pole väga tükk aega mänginud, aga väga tahaks nüüd ja just seda mängu. Mul pole mänge palju ja domineerivaks on ka autosõidumängud. Seda saab aga teha alles siis paari päeva pärast. Muusikat ostsin kah muidugi. Uskumatu, aga Antony And The Johnsons'i esimene plaat oli Laseringis müügil. Kohe läks. Talle järgnesid Devendra Banhart'i Cripple Crow ja Pia Fraus'i mingi 2003-2004. aastate EP'de kogumik, mis kannab nime Sailing On A Grapefruit Lake. Täna lisandus siis lisaks Fiona Apple viimane paljukiidetud Extraordinary Machine, millel ka DVD lisaks boonusena kaasas. Raha läks palju, aga jõulude paiku nagunii kõik kulutavad. Üle jäi kah ja enne uut aastat on palgapäev ka veel. Nii, et uute aastasse ma tühjate taskutega ei astu.

Homme on siis töö jõulupidu. Praegu pole mitte mingit tuju, aga see ilmselt homme päeva jooksul tekib. Kaua ma ei jõua seal igatahes olla, kuna viimasel ajal on kuidagi väsimus liiga suur. Lisaks ka neljapäev veel tööle vaja minna.

Muidu on nagu kõik korras. Väljas ilus talv, kusjuures Tallinnas esmaspäeval polnud tilkagi lund, alles teisipäeval oli midagi olemas. Tartu on selle eest väga ilus ja lund ka üksjagu. Puud ilusti valged ja härmas. Aga seda väikest puhkust ootan väga, sest tahaks puhata, kvaliteetsemalt muusikat kuulata, süüa ja süüa teha, lugeda, lahutada meelt meediaga jne. Vesipiibule mõeldes käivad ka väiksed jõnksud kerest läbi.

The New Rags - Your Room