« Home | Viimased pingutused » | Öö mu akna taga » | Natuke filmidest » | Kas teil leiba pole? » | Randevuu avenüül » | Lõpuks lumi maas » | Sotisaalprintsess » | Piff-paff-pöff » | Kiidusõnad ETV'le » | Pealkiri pane ise » 

Thursday, December 29, 2005 

Uuenemine

Muutsin natuke oma blogi välimust. Tundisn, et pean natuke värskendama seda. Lisasin ka linke teistele blogidele, mida ma ise ka sagedasti jälgin. Loodan, et keegi vastu neist pole, et neid siin lehel nõnda reklaamin. Uue kaunteri ka lisasin, kuna vana mulle ei meeldinud.

Arvatavasti on see selle aasta viimane postitus, seega ka aasta highlightid peaks ära mainima. Ma kategooriaid ei hakka tegema, aga mainin nad niisama ära:
sain rahuldustpakkuva töö (ja seoses sellega ka toreda töökollektiivi ja palka saan ka muidugi)
The White Stripes'i kontsert, sest see oli tõesti midagi väga head
üleüldse muusika, sest see aasta oli seda kuidagi eriti palju ja head pealekauba
esimene Pöff mida külastasin (Broken Flowers on lisaks üks mu selleaastaseid lemmikfilme)
Koolitused Tallinnas (mitte just koolituste enda mõttes, vaid sai natuke vaheldust)
Ilusad jõulud (lumised ja külmad ja jõuluõhtune kalmistu on üks eriti ilus vaatepilt)
Kõrvaklapi avamine ja täiendamine (viimasel ajal natuke soiku jäänud aja puudumise tõttu)
vesipiip (see aasta sain esmakordselt, siis tekkis kodu ka see masin ja nüüd aitab väga hästi vahel löögastuda ja ilmselt ka mu kõige ebatervislikum pahe)

Negatiivsemat poolt oli rohkem:
jätkuvalt ilma õrnema pooleta (varsti hakkan lehte kuulutusi panema ilmselt, kuna vanus on juba liiga kõrge, et sellist vaba poissmeest mängida, lisaks on väga suur soov kedagi omada (kui nii võib öelda))
ikka see kool (mulle enam sugugi ei meeldi õppida, vale eriala teadagi, aga nii vähe on jäänud, et patt oleks pooleli jätta. nüüd ma siin nutan ja õpin ja sageli sellest jagu ei saa)
mitte ühtegi välisreisi sel aastal (lihtsalt masendav)
harvad kokkupuuted vanade sõpradega (distants ei mõju sellele hästi, aga õnneks olen mõne varasema tuttavaga ka sõbraks saanud)
palju masendavaid sündmusi (nii kodus, Eestimaal ja üleüldse igal pool maailmas) - olen tänu sellele uudistesaadetele vähem rõhku pööranud, mis isegi natuke aitab

Uuelt aastal ootan muidugi palju rohkemat ja nii kehva see ei tohiks tulla. Optimist nagu ma olen. Rootsi luban ka järgmine aasta kindlasti minna (stamplubadus ja nii oma 8 aastat juba järjest).

Isa käis ka Saksamaal, tõi mulle hunniku martsipani, mida ma muidugi tellisin. Praegu on süda natuke paha juba, aga väike kannatus kulub ära. Järgmine kord tahaks temaga kaasa minna vähemalt. Eks näis. Jaanuar tuleb päris nõme, esiteks on üks nõme eksam, siis hambaarst opereerib veel ühe hamba mult ära ja teine jaanuar on tööpäev (ilmselt tuleb see väga unine päev). Järgmine kord kirjutan ma sellest, mida ma jõuludeks sain ja äkki paari sõnaga ka töö jõulupeost. Praegu ei viitsi lihtsalt.

Siinokohal soovingi kõigile head vana aasta lõppu ja edukat uut aastat kah. Esimesel jaanuaril pidagi ka mind meeles ja saadke oma kingitused kuidagi minu poole teele. 24 pole enam sugugi naljakas number.

Bob Dylan - It's All Over Now, Baby Blue

Head vana lõppu ja veelgi paremat uut sullegi. Heihei! (:

This comment has been removed by a blog administrator.

Oh kui tore, et minu blog'i lingi siia lisasid : )

Ma vist enam Blogspot'i lehte ei täida, ma alustasin blogger.ee lehelt uuesti, sest seal on mugavam keskkond. Nii et, kui viitsid, siis võid lingi ära vahetada :

http://www.blogger.ee/fletcher

: )

Post a Comment