« Home | Randevuu avenüül » | Lõpuks lumi maas » | Sotisaalprintsess » | Piff-paff-pöff » | Kiidusõnad ETV'le » | Pealkiri pane ise » | Onu Eufooria ja Tädi Perfektsioon » | Tal juhtus õnnetus - sõrm jäi ninna kinni » | Ma joon ainult siis, kui ma võtnud olen » | Langevate lehtede aegu » 

Friday, December 02, 2005 

Kas teil leiba pole?

Eile olin ma siin Tartu PÖFF'i avaüritusel. Kus näidati vana tummfilmi Jeanne d'Ark'i kannatusest. Seda filmi ehtis mingi prantsuse helimehe muusikainstallatsioon, mis enamuses siis võimendatud ja moonutatud linnuhelidest kokku pandud. Kohati päris huvitav, kohati nagu mitte. Enamus aega ei läinud heli ja filmipilt üldse kokku. Samas oli seal päris häid helikäike, millest annaks midagi korralikku kokku panna.

Peale kõrgkultuuri nautimist sai süüa, juua ja niisama rahvast vaadatud. Seisin ma seal niisama, kuni üks eriti imeliku soengu ja habemega vanamehenäss, kes oli väigagi imeliku väljanägemisega. Hingelt on ta midagi Jaan Ruus kuubis (nii kriitikumeelest) või midagi sarnast. Igatahes ta küsis minult, et ega Teil leiba ei ole? Kuna mina kelner polnud siis kehitasin õlgu ja ütlesin, et mul pole vähimatki aimu. Rahvast oli igasugust. Palju ilusaid näitsikuid jäi silma. Hulk ärimehi ja siis selliseid boheemlaslikke kunstiinimesi ka natuke. Siiani kaks piletit ka olemas Broken Flowers ja Karjuv Meistriteos. Pingviinide Marss jääb ilmselt ära, kuna see nii hilja laupäeva õhtul. Plaan ikkagi koju minna nädalavahetuseks. Küll ma selle kunagi kuskil ära vaatan. Seal filmis on lahe muusika ka. Selline elektrooniline ja puha.

Tellitud plaadid ka saabusid. Muidugi jäi poes end tuulutades näppu veel üks plaat. See siis klassikaline Patti Smith'i Horses'i 30th Anniversary Edition, mis koosneb siis kahest plaadist. Originaalis ja siis see aasta ühel kontserdil täies mahus ette kantud plaadilugudest. See plaat on raju. Pole ime, et seda peetakse üheks parimaks debüütplaadiks läbi aegade.

Patti Smith - Land