« Home | Lõpuks lumi maas » | Sotisaalprintsess » | Piff-paff-pöff » | Kiidusõnad ETV'le » | Pealkiri pane ise » | Onu Eufooria ja Tädi Perfektsioon » | Tal juhtus õnnetus - sõrm jäi ninna kinni » | Ma joon ainult siis, kui ma võtnud olen » | Langevate lehtede aegu » | Laupäevane meedia » 

Tuesday, November 29, 2005 

Randevuu avenüül

Niih. Tallinnas käidud. Kusjuures ei olnud eriti huvitav konverents. Natuke igav isegi. Meelsamini oleks pühapäeval kodus olnud. Tallinnast Tartusse jõudes oli linn ka juba jõulutuledes, koos kuusega. Ilus. Lumi sulas ära ainult. Kunagi peaks väikse jalutuskäigu tegema, et seda ilus oma silmaga näha. Pimedas loomulikult. Tartu on ilus linn ja eriti jõulude paiku. Natuke külma ka sain. Tänu sellele jäi hambaarsti operatsioon ära ja see tuleb kunagi jaanuaris. Sellega vedas, sest seda ma üldse ei taha. Lisaks sain teada, et detsembris on kaks päeva veel Tallinnas koolitust. Lahe.

Täna jõudsid ka vanemad oma reisilt koju. Nüüd on mu kapp oma 5-7 särgi võrra rikkam jälle. Lisaks atribuutikat toidu valmistamiseks. Alustades taipäraste suppide ja muude maitseainetega. See oli ka mu suurim soov tegelt, kuna ma muud ei osanudki soovida. Isa on räigelt pruun nagu peale soojamaareise ikka. Ta on isegi normaalselt kolm korda pruunim kui suur osa eestlasi soojadel suvekuudel. Praegu on ta täitsa pigi või tökat. Pimedas siis ainult hambad paistavad. Ema on ka muidugi pruun, aga papsiga ei anna võrreldagi. Reis läks vist hästi. Vähemalt tundub nii, pole veel eriti jõudnud kogemusi vahetada. Vähemalt olevat palju kokkupuuteid transvestiitidega. Aga ma sain aru, et mitte seksuaalseid.

Muidu on kõik nagu ikka. Ootan suure kannatamatusega oma tellitud plaate, millest pole veel kippu ega kõppu. Täna oli ka tegelt palgapäev, nii et tahaks natuke ka seda kulutada, aga kuna enne jõule rohkem ei saa, siis peab ühe osa ka kingituste alla matma. Mul on ideed täitsa olemas juba. Midagi võiks ka nagu ise valmis nikerdada.

The Go-Betweens - Finding You