« Home | Kiidusõnad ETV'le » | Pealkiri pane ise » | Onu Eufooria ja Tädi Perfektsioon » | Tal juhtus õnnetus - sõrm jäi ninna kinni » | Ma joon ainult siis, kui ma võtnud olen » | Langevate lehtede aegu » | Laupäevane meedia » | Äike » | Zzz, zzz, zzz » | Suvi hakkab lõppema » 

Sunday, November 13, 2005 

Piff-paff-pöff

Täna tekkis internetti siis selleaastase PÖFF'i filminimekiri. Valik on päris hea ja nii mitmelegi on plaan minna. Varem pole sel ajal kinno sattunudki. Igatahes on hunnik Aasia filme (peaasjalikult Jaapani omi), millele tahaks pilgu peale heita, siis loomulikult Jarmusch'i Broken Flowers ning mõned üksikud veel. Aga jah, peaasjalikult ikkagi Jaapani värk. Peab veel nimikirja uurima, kindlasti leiab sealt veel midagi. Njah, siiski on seal peamiselt sellised filmid, mida minu sõpruskonnast suudan ainult mina nautida. Ma pean tunnistama, et mu enamus sõpru-tuttavaid on päris kohutava filmi- ja muusikamaitsega. Siiski on ilmselt viga minus, kes neist kuidagi väga teistteed on läinud. Peaks hakkama vist uusi kultuursemaid tuttavaid endale otsima, kuna pikapeale muutub see natuke igavaks, sest pole kellegagi nii silmast-silma muljeid jagada. Jube imelikt tegelikult. Olen mõne sellisega kokku puutunud. Meenub näiteks üks sugulase sõbranna (kes on minust oma 15 kui mitte rohkem aastat vanem), keda ma olen korra näinud ainult ja rääkinud, aga see lõppes sellega, et ülejäänud inimesed, kes seal olid, ei saanud mõhkugi aru, et kellest ja millest me räägime. Samas see vestlus oli äärmiselt huvitav ja üksikud seigad meenuvad tänaseni, kuigi see oli oma aasta tagasi vist. Igatahes oli ta hästi huvitav inimene, nii vaimselt kui ka füüsiliselt (välimuselt meenutab päris palju Feist'i, seda imehead lauljat). Ehk täitsa minu tass teed, kui nii võib öelda. Kuigi jah, endale peaks otsima samasuguse, kuid noorema ja lähedamal elava inimese. Vaevalt ma sellist leian, sest suhetes olen ma päris äpardunud kuju. Siiani olnud üks tõsisem, aga see sai kahjuks juba paar aastat tagasi otsa. See tunduski liiga ilus, et olla tõsi. Paar suuremat armumist on veel olnud, aga täitsa valedesse inimestesse, kuigi üks on tänini sõber. See tähendab, et inimsed oleks sellised, kes mulle ei meeldiks, vaid hoopis seda, et olemuselt oleme me äärmiselt erinevad inimesed ja ühiseid huvisi ka väga vähe. Samas see kellega ma praegu sõber olen - temaga jagan ma väga sarnast huumorimeelt. Muus osas oleme me ikka vägagi erinevad inimesed. Üksteise naljadest saame aga hämmastavalt hästi aru, sageli lausa poole sõna pealt, kui nii võib öelda.

Lisaks homme, ehk isa viiekümnendal sünnipäeval ja isadepäeval, kupatab isa ja ema reisule ja koguni kuu lõpuni. Seetõttu olen mina niiöelda täieõiguslik kiisuhoidja. Ma arvan, et meil saab lõbus olema. Järgmine nädalavahetus tuleb ilmselt minu juures väike koosviibimine, kuhu peaks üks vana klassivend paari oma sõbraga tulema. Ma esialgu ei oska sellest midagi oodata, aga pole ammu oma klassist kedagi näinud (peale üksikute tänavatel kokkupõikamist ja sellisest stiilis viisakuste vahetamistega nagu "oi, kuidas läheb? õpid või töötad? sa eladki nüüd Tallinnas?" jne. Siinkohal on huvitavaim asi see, et need kellega klassis paremini läbi sain, need nagu kõige rohkem ära kadunud. Klassikokkutulekut pole ka päris tükk aega olnud, sest varem peeti neid ikka iga aasta või isegi rohkem. Nüüd on vist oma kaks aastat vahet sees.

Muidu on kõik enam-vähem OK. Ma siin ükspäev lugesin enda kirjutusi ja jõudsin tõdemusele, et mu jutt algab mingist asjast ja lõppeb hoopis sellega, millel pole praktiliselt alustatuga mingit seost. Seda näitavad väga edukalt ka selle sissekande eelpool olevad lõigud. Kusjuures ma eriti ei mõtle, kui ma kirjutan, lihtsalt kirjutan. Ilmselt see on ka üks peamiseid põhjuseid, miks ma niimoodi kirjutan ja laiali valgun. Ma ei luba ennast parandada, sest selline on juba minu stiil.

Jose Gonzales - Heartbeat
See on see Sony Bravia teleka reklaamist, mis viimasel ajal netis väga promotud on. Reklaam on muidugi hea, aga laul veel parem. Tema plaadist tegin pikemalt juttu Kõrvaklapi blogis. Neile, kes reklaami pole näinud, siis seda näeb siit.