« Home | Onu Eufooria ja Tädi Perfektsioon » | Tal juhtus õnnetus - sõrm jäi ninna kinni » | Ma joon ainult siis, kui ma võtnud olen » | Langevate lehtede aegu » | Laupäevane meedia » | Äike » | Zzz, zzz, zzz » | Suvi hakkab lõppema » | Töörindelt » | Pealinnast tagasi » 

Tuesday, November 01, 2005 

Pealkiri pane ise

Täna saabusin Tallinnast. Eile tegin seal ühte tööalast eksamit ja ära tegin. See peaks ka järgmises palganumbris avalduma. Natuke suurema summa näol. Ma olen enda üle selles osas päris uhke. Viimaks ka midagi mis mulle teha meeldib ja mille eest makstakse. Viimased aasta-kaks pole just kõige paremad olnud. Praegu olen päris õnnelik. Üks oluline nüanss on küll puudu, et õnnest täit mõnu tunda, aga pole midagi. Küll ka see kunagi paraneb.

Tallinnas külastasin ka ei teagi kui üle pika aja teatrit. Viimane etendus oli vist Mesimees Tartus. Kuna sellel see esietendus oligi, eelmine või üle-eelmine aasta? Seekordseks etenduseks oli Tallinna Linnateatri "Naeruta Paik". Toimus see siis sellises mõnusas ja hubases Hobuveskis. Näidend ise oli suhtelist tume ja omapärane, aga mulle meeldis. Osatäitjaid oli kolm - Epp Eespäev, Liina Olmaru ja Ene Järvis. Olmaru oli küll väga erilises rollis, mida temalt kuidagi oodata ei oleks osanud. Epp aga on ilmselt üks mu lemminaisnäitlejaid, kuna ta mängib väga hästi ja kõigele lisaks meeldib mulle ta väljanägemine. Hmm, kuigi ta võiks vanuse järgi isegi mulle emaks olla. Aga jah, etendus oli hea, vaatamata suhteliselt kurvale ja tumedale taustale. Hobuveski miljöö andis palju juurde. Jäin vähemalt vägagi rahule.

Tallinnas sai niisama ka ringi luusitud natuke. Ühes tehnikapoes jäi silma 50 tolline imelise pildiga Philips'i plasmateler. Kus sellel oli alles ilus, puhas ja kirgas pilt. Hind 70 tuhat pani ainult kukalt kratsima. Üle 50 tolli ei julgekski koju telekat osta, kuna see oleks päris maksimaalne suurus. Kui nüüd aus olla, siis väiksemat ka ei tahaks. Alla 42 tollist küll mitte. Peab koguma hakkama, kuna praegused käivad veel küll, aga ühe võiks välja vahetada lähiajal.

Täna tõstsin kodus mööblit ümber ja praegu ei saa aru, miks ma seda juba aastaid tagasi ei teinud. Tekkis ruumi kõvasti juurde, voodi asukoht on märgatavalt parem ja puhtam sai ka muidugi. Boonuskes on taevavaade, kui öösel und ei tule. Tänu linnakumalt tähti ei näe muidugi, aga parem ikka kui lage vahtida.

Tallinnas oli tore üllatus ka see, et sugulase pool oli traadita internet (väga hea leviga kusjuures) täiesti olemas. Ei teagi, kas keegi majast jagab seda (pole paroole peale pannud) või on Tallinnas juba traadivaba linna projektiga algust tehtud. Stockmannis pandi juba jõuluehteid ka müügiks valmis. Ostsin ka kirsi ja vanilje tubakat vesipiibule. Nüüd ootan kõvasti nädalavahetust (noh, vähemalt laupäeva pärastlõunat), et neid ära proovida. Kuu aega pole vist isegi piipu puutunud. Nüüd on kange tahtmine. Eduka eksami sooritamise tõttu premeerisin end ka Aasia Köögi nimelise raamatuga, millest kindlasti ka varsti reaalselt köögis abi on. Ma ju selline riisihirm.

Gorillaz - Hong Kong