« Home | Sotisaalprintsess » | Piff-paff-pöff » | Kiidusõnad ETV'le » | Pealkiri pane ise » | Onu Eufooria ja Tädi Perfektsioon » | Tal juhtus õnnetus - sõrm jäi ninna kinni » | Ma joon ainult siis, kui ma võtnud olen » | Langevate lehtede aegu » | Laupäevane meedia » | Äike » 

Saturday, November 26, 2005 

Lõpuks lumi maas

Väljas sajab mitte just eriti laia, aga siiski päris tihedat lund. Mets maja ümber hakkab juba muinasjutulikku ilmet võtma. Küll ma olen seda vaatepilti kaua-kaua oodanud. Njah, praegu on lund veel vähe, aga vähemalt sajab. Päeval oli veel muru roheline. See aasta on PÖFF'ile ka minek. Vähemalt Broken Flowers'i pilet on interneti kaudu edukalt ostetud ja ka taskus (see tähendab, et välja prinditud). Tartu selles mõttes sakib, et siin ei ole ei Thumbsucker'it ega hunnikut Jaapani filme, mille järgi kõige suuremad neelud käisid. OK, see Howl'i kindlus on olemas, aga kunagi laupäeva lõuna ajal. See on selline aeg, mille ajal ei suudaks ma vist ühtegi filmi nautida. Ma oleks väga tatnud ka Izo nimelist filmi. Aga tutkit. Peab veel natuke uurima, äkki jääb veel midagi silma.

Natuke aega tagasi pakkus aga ETV The White Stripes'i Blackpool'i kontsertit. Oi see oli hea, tuli kohe nende Eesti kontsert silme ette. Videopilt oli küll natuke mürane, aga sellise kontserdi ettekandeks sobib see hästi. Keegi hea inimene võiks mind Meg'iga tuttavaks teha. See kuidas ta graatsiliselt trummipulkadega trummidele valu andis ja paljaste jalgadega pedaale sõtkus pani mu põlved värisema. Nojah, ega ta ei ole ju selline piltilus naine, aga temas on midagi väga armsat ja huvitavat, mis mind temasse armuma paneb. Salapära ilmselt, mis selle bändi ümber käib on samuti selles natuke süüdi. Aga jah, ta on selline inimene, kellega kangesti tahaks vestelda või kohtuda.

Rahaasju olen ka ajanud. Müüsin oma pikalt käes olnud Telekom'i aktsiad maha (mis sai kunagi õppelaenu eest ostetud) ja otsustasin, et ostan Tallink'i aktsiaid. Äkki teenivad need õppelaenu summa veel kahe-kolmekordselt tagasi. Siis oleks see juba selline summa, mille eest saaks midagi korralikumat ka osta. Igatahes uute börsile tulevate aktsiatega võib päris hästi teenida. Tallinna vesi tõusis päris korralikult alguses. Tallink aga suurem firma (suuruselt teine siinsel börsil) ja ilmselt ka edukam. Risk on loomulikult olemas, aga võiduvõimalus ka. Ning mis see raha tühjalt ikka seisab.

The White Stripes - Jolene

Jah, see kontsert omas!

Post a Comment