« Home | Ma joon ainult siis, kui ma võtnud olen » | Langevate lehtede aegu » | Laupäevane meedia » | Äike » | Zzz, zzz, zzz » | Suvi hakkab lõppema » | Töörindelt » | Pealinnast tagasi » | Köh-köh, nii need loomad välja surevad » | 9 Songs » 

Monday, October 24, 2005 

Tal juhtus õnnetus - sõrm jäi ninna kinni

Nonii. Mina jälle ja endiselt. Selle blog'i täiendamine on viimasel ajal kuidagi kuivale jäänud. Kui varem oskasin ma kirjutada igasugustest suvalistest asjadest ja tegevusetusest, siis nüüd, kui vaba aega ühe vähem käes ei oska ma isegi oma tegevustest kirjutada, kuigi neid on nii palju. Tööl oli ükspäev lahe hetk, kui üks vanem klient tuli ja tal oli täpselt sama nimi, mis mu sõbral ja seda nii ees- kui ka perekonnanimega. Uskuge mind, eesnimi on tal väga levinud, aga perekonna nimi mitte. Mul oli igatahes väike hämming, et mu sõber on äkki kolm korda vanuses lisaks saanud.

Hetkel olen hingest soolvunud, sest Antony And The Johnsons on novembris siinmail tuuritamas. Isegi soomes Tavastia klubis (sinna on muuseas varsti oodata ka Wolf Parade't), aga see on nagu arvata võib juba välja müüdud. Lisaks on ta ka Rootsis. Samas ei saa ma ära minna, kuna keegi peab kodus olema ja kassi valvama, sest vanemad plaanivad reisile minna. Mehhikosse ja sinna kus just eile möllas suur orkaan. Ilmselt jääb see marsruut neil ära, aga arvatavasti tuleb midagi muud asemele.

Tartu uuest kaubamajast pean ka kirjutama. Kuigi olen seal vilksamisi käinud paar korda. Kiidusõnu väärivad toidupood, siis mingi tehnikapood, kus on märkimisväärselt lai valik plasma- ja LCD telereid, lisaks ka mõned Apple'i tooted. Kaubamaja tehnika pool on ka natuke suurem, või lihtsalt ruumikam. Plaadivalik eriti hea pole ja näiteks Stockmann'ile jääb kõvasti alla. Stockmann'i muusikapoes on muuseas üks hästi lahe müüja, kellel alati hästi hea tuju ja suur tahe klientidega suhelda ja oma positiivset energiat ka neile suunata. See pole Eestis just eriti sagedane nähtus.

Tallinnas olev koolitus oli ka päris lahe. Koolitaja oli päris muhe mees ja päris palju kasulikku jäi ka kõrva taha. Järgmie esmaspäev on veel korra Tallinna minek, siis tuleb seal väike eksam - tööalane. See ei tohiks eriti raske olla ja peale selle sooritamist peaks palk ka natuke tõusma. Yey. Kuigi ma eriti ei oska seda raistagi. Plaate olen kõvasti ostnud, aga üle poole peaks veel alles olema, või sinna ligidale vähemalt. Peaks millegi suurema jaoks koguma hakkama. Hetke viis kallimat asja oleks, mille jaoks koguda:
1. Suur, korralik ja kvaliteetne LCD (või siis plasma) teler (ma arvan, et siin tuleb oma 30-40 tuhat ära arvestada).
2. Korralik, täpne, kvaliteetne ja ilusa disainiga vinüülimängija, koos kvaliteetse nõelaga. Ilmselt midagi Pro-Ject'ilt.
3. Digifotokas ehk digipeegelkaamera. Ilmsetl Canon 350D. Piisaks kerest, sest kaks objektiivi on tavapeegliga olemas juba.
4. kvaliteetsed riiulikõlari jalad. Kuna hetkel üks kõll on köögitoolil. Teisele on koht olemas. OK, siin saaks mingi 1000-2000 krooniga hakkama. Asi on lihtsalt ettevõtmises.
5. korralik wifi-jaam, kuna hetkel on majas umbes pool maja internetivaba, sest see Elion'i stardipaketi jaam on väga hädise leviga.
Üks odavam boonusasi ka:
6. ühte CD-riiulit oleks ka vaja, aga see maksab umbes sama palju kui üks muusika CD ise. Umbes 300 krooni ringis ehk isegi natuke alla. 60 tükki mahutab. Peaks mõneks ajaks mure lahendatud olema jällegi. Ühele veel koha leiab, aga kui hiljem ühte veel vaja on, siis sinna enam hästi ei küüni ja redeliga plaadi järgi minna on ka imelik.

Uus nädal tuleb igatahes töine. Palgapäev peaks ka uue nädala lõpul olema. Yey.
Yeah Yeah Yeahs - Hyperballad
Hea lugu, mida tegelikult laulab Björk.