« Home | Langevate lehtede aegu » | Laupäevane meedia » | Äike » | Zzz, zzz, zzz » | Suvi hakkab lõppema » | Töörindelt » | Pealinnast tagasi » | Köh-köh, nii need loomad välja surevad » | 9 Songs » | I'm back for a while » 

Sunday, October 16, 2005 

Ma joon ainult siis, kui ma võtnud olen

Ma olen viimasel ajal vist päris laisk blogija. Siiski teiste omade vastu tunnen huvi jätkuvalt pea iga päev. Võimalik, et mul on ideedenappus. Pigem siiski lihtsalt laiskus või väsimus. Eks varem oli vaba aega ka rohkem. Vahepeal on siiski üht-teist juhtunud. Loomulikult Apple'i meediaüritus kus avaldati juba kaua sahistatud uued iPod'id, aga erilise üllatuse valmistas uus iMac. Kui juba esimese põlvkonna G5'e vastu käisid tugevad kiusatused, siis nüüd see veelgi suurenes. See sisse ehitatud iSight pole selleks argument, sest ma eelistan millegipärast arvuti taga suhtlemist just kirjutades. Enda näitamine ja oraalne suhtlusviis ei ole minu ala. Ilmselt ka seetõttu, et reeglina kuulan ma arvuti taga kogu aeg muusikat, mis suhtlemist sellisel viisil kindlasti takistaks. Kirjutades olen ma ilmselt ka vaimukam, nutikam ja geniaalsem suhtluspartner kah. Aga jah, iMac'ist siis niipalju, et nüüd sellel kiirem graafikakaart, ta on õhem, suurema kõvakettaga, natuke kiirem, ilma modemita (oli ka aeg, kuigi ma ise veel selle aasta keskpaigani vajadusel pidin seda kasutama). Lisaks veel pult ja Front Row programm, mis lubab puldi kaudu juhtida siis arvutist muusika kuulamist, filmide vaatamist, fotode vaatamist ja ka DVD'de nautimist. Muusikasüsteem töötab nagu iPod'is, mis on lahe ja äärmiselt kerge ja loogiline. Sellest iSight'i kaamerast niipalju, et selle demonstreerimine Steve Jobs'i poolt oli sellel üritusel Photobooth'i nimelise programmiga väga naljakas. Kuigi see programm ise on tegelt suht ebaoluline. 19 oktoober pidavat juba uus üritus toimuma, kus juttude järgi leidvat aset uute PowerMac'ide ja PowerBook'ide tutvustus. Pole paha, viimase kuu jooksul juba kolmas üritus.

Tartu uut kaubamaja ka väisasin. Oma 15-20 minuti jooksul jõudsin äärmiselt kiire pilgu heita mingile lahedale tehnikapoele, kus jäis silma äärmiselt rohke valik plasma ja LCD telereid ja läppareid (ka kaks iBook'i), siis Kaubamaja enda audio-video osakonnale (kus oli tsipake parem plaadivalik, kui vanas) ja toidupoele (mulle päris meeldis, suhteliselt avar ja hea valikuga, vaat et parem kui Viru Keskuse oma, mida ma viimasel ajal olen tihti pidanud külastama). Ükspäev, kui rahva huvi pole enam nii suur, tuleb põhjalikum pilk sellele peale heita.

Homme jälle natukeseks Tallinnasse, aga seekord ainult kaheks ööks ehk kolmeks päevaks. Eks näib, kas enne valima ka jõuan. Tahtsin töö juures elektrooniliselt seda teha, aga kuidagi ei osanud. Ei tea kas viga oli minus või mu ID kaardis, aga hakkama ei saanud. Tavaliselt olen ma tehnikaga hästi läbi saanud. Aga algul ei lasknud kuidagi sisse ja hiljem ütles kogu aeg, et autentimine ebaõnnestus. Tegelt mul pole halli aimugi, kes Tartus kandideerivad. Ilmselt Laine Jänes nagunii ja Hannes Astok kah. Ansip vist enam Tartuga ei seostu. Ärge nende nimede järgi arvake, et ma mingi suur Reformierakonna fänn oleks, lihtsalt need kolm nime Tartuga senini on kõige rohkem seostunud ja ülejäänud tegelaste nimekirju ei tea ma ammugi.

Kodupotipõllumajandusest niipalju, et varsti peaks valmima köögi aknal kasvavad paprikad, vähemalt kaks on sellised pool punased juba ja kaks veel rohelised (peaks minema kollaseks vist). Ning piparmünt ka vohab viimasel ajal nii mis hirmus. Täna tegin ka suvel korjatud metsmaasikavartest ja marjadest (kuivatatud) teed, mis sai päris hea, aga hinges lootsin natuke rohkem maasikamaitset.

Täna ostetud ajakirja Q'ga kaasas olnud John Lennon'ile pühendatud tribuutplaat on päris hea.
The Movies - Pass The Music
Antud lugu sealt ei ole ning Lennon'iga ka see seotud pole kuidagi.