« Home | Äike » | Zzz, zzz, zzz » | Suvi hakkab lõppema » | Töörindelt » | Pealinnast tagasi » | Köh-köh, nii need loomad välja surevad » | 9 Songs » | I'm back for a while » | Lõpp on millegi uue algus » | T-shirt white - tarzan » 

Saturday, October 01, 2005 

Laupäevane meedia

Laupäev on muidu tore päev. Ajalehed on paksemad ja sisaldavad isegi natuke rohkem põnevamaid jutte ja kolumne, kui nädala sees. Kaasas ka hunnik lisasi ja palju muudki. Televisioon, aga on laupäeval suhteliselt masendav. Kõigepealt ma lootsin, et Kaks Takti Ette on laupäeval, aga on hoopis niigi tihedasse pühapäeva topitud. Selle eest on niigi muusikat, sest Laulge Kaasa, ja juba kuus aastat tagasi telesurma minema pidanud Tähed Muusikas, kus andekaid lauljaid näeb harvemini, kui Eesti korvapallimeeskonna võitu mingi välismaa tiimi üle. TV3 laseb veel mingeid perefilme ja üleüldse selliseid asju, mida nagu kordi ja kordi nähtud on. Kiirabihaiglat ka pole ETV pealt, mida ma veel kevadel iga laupäev vaadata üritasin. Ekraanis laiutab täiesti igavus. Nojah, igasugused normaalsed inimesed on ju reede ja laupäeva õhtuti kuskil urgastes ennast välja kargamas ja nosu täis tõmbamas, et siis esmaspäeval taas oma masendavasse rutiini sukelduda. Mulle mu töö veel meeldib, õnneks. Homme õhtupoole kaon ära ka Tallinna, kus ootab ees nädalane koolitus ja lullilöömine. Tööandja kulul muidugi. Kas pole tore? Plaane veel teinud pole, aga kinno kindlasti, palgast pole ka veel sentigi kulutanud, nii et muusikapoed võivad oma käsi kokku lüüa, sest suure tõenäosusega ma ilma kahe-kolme või isegi nelja plaadita nädalalõpul Tallinnast ei lahku. Mingis heas kohas tahaks õhtust ka süüa. Eks näis.

Väljas on muidu väga kena sügis. Võrus millegipärast veel puud eriti kollakas-punased pole, Tartus aga olid küll. Ma loodan, et järgmine nädal saan ma seda kodus nautida ja kuhugi ilusasse kohta autoga kimada. Mu üks lemmikumaid hetki sügisest ongi näiteks see, kui ma kuskil metsateel (ning ka teel mis viib mu majani) autoga sõidan, siis on lehed maas ja kui auto küljepeeglisse vaadata, siis lehed hakkavad auto ratase alt vabanedes lendama ja õhus tantsima. Rõõm peitub pisiasjades ja see tõepoolest mulle väga rõõmu teeb.

Hammas hakkab ka juba oma paistetust vähendama. Mingi imelik riidetükk on veel õmbluse peal, mis söömise ajal pidevalt segab, aga varsti saan sellest lahti ja niit ka õmblustest eemaldatakse. Täna puhastati ja pandi uus riie peale. Järgmise nädala algusepoole peaks neist lahti saama. Ootan juba, kuna pidevalt on hirm, et see supiga alla läheb. Hamba pärast ei julge veel ka sauna täna minna ja vesipiipu ka ei taha tõmmata, et las enne paraneb ära ja siis. Kuigi ma mõlemast tegevusest suurt puudust tunnen. Väike lihaisu on ka, sest pole seda oma poolteist nädalat saanud. Oma kaks kilo tavakaalust olen kergem ka, kuigi magusat tarbin endiselt nii palju kui saan. Siin pole hammas takistuseks.

Radiohead - Talk Show Host
Jäi filmist Romeo+Juliet kõrvu, sest muu olemise taga see taustaks telekas mängis. See on üks mu lemmikumaid Radiohead'i lugusid muideks.