« Home | Suvi hakkab lõppema » | Töörindelt » | Pealinnast tagasi » | Köh-köh, nii need loomad välja surevad » | 9 Songs » | I'm back for a while » | Lõpp on millegi uue algus » | T-shirt white - tarzan » | Changes » | Ljuba » 

Thursday, September 22, 2005 

Zzz, zzz, zzz

Ma hakkan oma tööga juba vaikselt hakkama saama. Ilmselt ma segan oma küsimustega veel suhteliselt palju kaastöötajaid, aga nii ma lihtsalt õpin kõige paremini. Kliendid on ka igasugused. On tekkinud juba mõningad tuttavad näod. Täna näiteks oli kaks lapsepõlvetuttavat klientideks. Tundisin kuidagi nemad ära ja nemad ka mind. Njah, poleks uksunudki. Tööpäevad on küll päris pikad, aga õnneks mitte iga päev. Selline graafik sobib mulle isegi paremini, sest see on sellin poollibisev ja annab enda äranägemise järgi natuke seada. Juhul kui teised vastu tulevad sellele muidugi. Aga siiani pole probleeme olnud ja kolleegid on ka kõik väga toredad. Mis sest, et ma ainuke meesterahvas olen. Mu aktsiad tõusid jällegi selle peale.

Siis paar päeva tagasi lasin lõpuks ka kaks T-särki ära teha. Selleks ei saanud see tarzan, vaid hoopis kaks viimast disainitut särki. Ratatat'i ülilahe ja Nouvelle Vague oma samuti. Lõpptulemus on päris hea ja kahe särgi hind kujuneks selliseks, et sellega oleks kuskil spordipoes saanud kõige tavalisema Nike'i särgi, kui see summa korrutada kahega (vähemalt). Kuigi ma hiljuti sorasin oma kappides ja tulin järeldusele, et mul on t-särke päris palju, aga ikkagi on kujunenud paar tükki, mida ma pidevalt kannan ja seega olin ma osad juba täielikult ära unustanud.

Täna oli meeldiv üllatus Eesti Ekspressi lisa Areen, kus keegi kriitik oli Antony And The Johnsons'i plaadile pannud 10/10'st. Vau. Mercury Prize'i auhind on ikka talle kõvasti tuntust lisanud. Kuigi jah, plaat ise ilmus juba vist 1. veebruaril, kui mu mälu mind ei peta. Parem pool aastat hiljem, kui üldse mitte kunagi. Mina vist kuulsin temast esimest korda Maikuus. Kuigi jah, Lou Reed'i Raven'i plaat oli mul juba eelmise aasta algusepoolelt olemas ja seal ka Antony natuke laulab, aga siis ei pööranud temale veel erilist rõhku, kuigi ta hääl jäi juba mulle sealt natuke meelde. Antony plaatide tellimisele olen juba ammu mõelnud, and guess what? Järgmine nädala lõpupoole on mul ka palgapäev. Yey. Plaate pole ammu ostnud. Oktoobri alguses on nagunii Tallinna minek ja äkki jääb seal kuskil see näppu, koos hunniku teistega nagunii. Selles osas olen ma ravimatu. Milleks osta üks, kui saaks mitu. CD-riiul veel natuke uusi plaate kannataks, aga varsti tuleb uue soetamise peale mõtlema hakata. Lisaks peaks ka oma arvutikogu väikse puhastuse tegema, kuna iPod'i ei taha enam varsti midagi mahtuda. Mõned plaadiriiulil seisvate plaatide arvutiseeritud lood ilmselt kaovad arvutist ära.

Nüüd aga arvuti vahendusel Gilmore Girls'ide uue hooaja esimesi episoode nautima. Simpsons'ite omi ka.
Pia Fraus - Mooie Island
Täna Hoia ja Keela saates sai see väga nadi vastuvõtu osaliseks. Lugu ise on ju väga hea, positiivne, unelev, kaasakiskuv ja väga nakkava viisiga. Video oli ka päris hea, eesotsas kiisuga. Mina oleks üheksa pannud.

Just thought I'd let you know about a site where you can make over $800 a month in extra income. Go to this site   MAKE MONEY NOW  and put in your zip code..... up will pop several places where you can get paid to secret shop, take surveys, etc.  It's free.  I found several and I live in a small town!

Post a Comment