« Home | Pealinnast tagasi » | Köh-köh, nii need loomad välja surevad » | 9 Songs » | I'm back for a while » | Lõpp on millegi uue algus » | T-shirt white - tarzan » | Changes » | Ljuba » | Natuke tehnilist juttu kah » | Wake me » 

Wednesday, September 14, 2005 

Töörindelt

Nonii. Kolm päeva uues kohas on läbi. Kui homme ka ära saab on neli päeva vaba. Great. Vaikselt hakkab asi juba käppa tulema ja kindlus samuti. Eks algajatel igasuguseid soperdusi ikka ette tuleb. Ka mina pole erand. Siiani pole veel seal igav hakanud ja tegevusetuse üle ka kurta ei saa, kuigi ma ei tee veel oma ülesandeid täitsa üksi.

Mu viimase aja tähelepanek enda blogides on see, et on tekkinud mingid imelikud kommentaarspämmijad. Kes inglise keeles kiidavad mu blogide hea sisu üle ja siis kutsuvad kuhugi iks kohta. Kutsugu eesti keeles, siis ma äkki läheks kah. Ükskord oli selline juhus, et postitasin ühe sissekande. Siis parandasin ühe vea (nii pool minutit) ja selle aja jooksul oli juba kaks spämmi kommentaarides. Loodan, et see nii massiliseks ei saa, et kommidega juhtuks sama mis e-mailidega. Ära ka keelata ei tahaks kommenteerimist, kuna see on väga hea tagasiside koht.

See olekski nagu kõik
The Arcade Fire - Maps

Nice blog, come check out my
internet shopping site. Shopping online for brand name clothing or other items, you can find them here.

Proovi kommentaaridele peale panna näiteks word verification (settings - comments - show word verification for comments), äkki aitab comment spami vastu?

Post a Comment