« Home | T-shirt white - tarzan » | Changes » | Ljuba » | Natuke tehnilist juttu kah » | Wake me » | My uncle is Woody Woodpecker » | Blower's son Coltrane » | Zombie » | Suvi » | Unusual State of the America » 

Saturday, August 20, 2005 

Lõpp on millegi uue algus

Homme on mu viimane puhkusepäev. Esmaspäeva hommikul vuran juba Tallinnasse, kus on kolmenädalane koolitus ja peale seda hakkab töögraafik ka tiksuma. Lahe on see, et juba koolituse eest saab palka ja ööbimiskoht pidavat kuskilt kesklinna hotellis olema. Eks näis, kas nädalavahetustel kodu jõuan. Praegu on kahju küll, samas ka tore, sest viimasel ajal ongi maru igavaks asjad kippunud. Ma ilmselt ei valeta, et see oli üks märkamatuim suvevaheaeg mul, mis millegi erilisega kohe kindlalt silma paistaks. Üksikuid toredaid üritusi oli, aga neid oli möödunud aastatega võrreldes imevähe. Tallinnas on aga plaan külastada mitmeid kordi kinomaja (kindlasti muusikast ja seksist läbipõimunud filmi nimega 9 Laulu on plaan vaadata ning mõningaid veel). Plaan on külastada mõndasi restorane, piinata oma Tallinna sugulasi ja sõpru oma kohalkäikudega, kindlasti lisandub ka mu plaadikokku ports plaate, mida ma ammu teinud pole ja kindlasti osta uued korralikud ja mustad kingad. Selle kõige kõrval loomulikult ka koolitusest tarkusi koguda uueks ametialaks. Vähemalt ei saa igav olema ja äkki jõuab ka merre ujuma, üle mitme aasta.

Ettevalmistusi veel teinud ei ole, kui väja arvata muusika otsimist netist, millega oma iPod'i pungi ajada, et pikaks äraolekuks ka muusikat jaguks. Ma läpparit ei hakka esialgu kaasa vedama, seega pole vist siia sissekandeid lähitulevikus eriti oodata, võimalik, et nädalavahetustel ainult. Pealegi väike arvutist eemalolek kulub ära.

Selleks korraks oleks kõik öeldud.
Patti Smith ››› Dancing Barefoot