« Home | Natuke tehnilist juttu kah » | Wake me » | My uncle is Woody Woodpecker » | Blower's son Coltrane » | Zombie » | Suvi » | Unusual State of the America » | Märksõnad: triibud, punane, valge ja must. » | Jaanituli 2005 » | Suvi ei mõju ajudele hästi » 

Monday, August 08, 2005 

Ljuba


Ljuba, originally uploaded by Hosegnaasio.

Reedel toimus sõbra suvilas väikse stiilikas nimega Kolhoos ja NSVL. Kusjuures oli päris stiilne ja eriti loomutruu pidu. Kõige vähem kuju olin ilmselt mina, kuna omal ajal sai kolimise käigus kõik tollal mittevajalik minema visatud. Kahju, aga ütleme, et ma olin selline pool-kolhoosniku ja flanellimees Al Borland'i (sarjast Kodu Korda) segu. Jalanõud olid, aga kummikud, mis koos kalossidega ja vanade kingadega olidki peamised jalavarjud. Keegi tõi isegi teise vabariigi alguse ajast pärit Valget Viina, mis olid avamata ja väljastpoolt vägagi räsitud. Siiski olid need kuskilt 90'ndate alguse poolelt pärit. Sellele lisaks hulganisti morssi, koduõlut ja kurki kah. Muusikast domineerisid ka vähemalt esialgu Apelsin, Uno Loop ja muud tollased hitid.

Täna hakkasin huvi tundma Flickr'i pildiportaali vastu, kus mul konto oli ammu olemas, aga seal midagi polnud. Lasin mõned pildid üles ja tundus päris tore asjandus olevat. Ka praegu kirjutan selle vahendusel. Lisaks tundub, et ka Kõrvaklapil läheb hästi, sest lugejaid on juba üle saja ja vähesel kombel on olnud ka juba tagasisidet. Olgu, seda ühe kodaniku poolt, aga meedias pole ta eriti võõras nimi. Lisaks on juba paar teist lehte, kes Kõrvaklappi viitavad. Kõige olulisem on see, et mulle meeldib seda teha.

Ka Audioscrobbler'i nimeline leht on suuremal uuendusel ja sealne sõnum andis teada, et vist homme (esmaspäeval) saab ta uuesti üles, uues kuues ja mine tea missugune. Mina vähemalt ootan, sest see on igati geniaalne leht.

Bright Eyes - First Day Of My Life
Ma armastan seda lugu ja ka videot.