« Home | Ljuba » | Natuke tehnilist juttu kah » | Wake me » | My uncle is Woody Woodpecker » | Blower's son Coltrane » | Zombie » | Suvi » | Unusual State of the America » | Märksõnad: triibud, punane, valge ja must. » | Jaanituli 2005 » 

Wednesday, August 10, 2005 

Changes

Audioscrobbler on tagasi. Nüüd on nad oma vana tütardaidi last.fm'iga täiesti ühte heitnud ja leht kannabki last.fm'i nime. Tegelt see on isegi lahedam kui audioscrobbler. Viimast nime kannab nüüd vist ainult see plugin, mis arutis on ja data't sinna last.fm'i saadab. Mulle tõesti meeldib uue lehe välimus. Mõnusalt punane-valge-roosa-hall. Uued võimalused. Alates blogist, mida ma vist ei kasuta, kuna kaks tükki niigi käigus juba - üks seesama ehk minust ja teine siis muusikast. Tagide lisamine on ka uus, pole seda veel eriti uurinud. Mac'iga raadiot veel mängida ei saa, kuna seal pole veel kõik valmis. Muidu on, aga lahe. Paljud kiruvad kiirust, mis minul on küll normaalne. Ilmselt seetõttu, et ma neile natuke raha olen annetanud. Tänu sellele pole mul ka reklaame, siis saan kohe eraldi vaadata, mida sõbrad-naabrid kuulavad hetkel, ja mõned eelised on mul veel. Kui nüüd keegi Mac OS X'i Tiger'i Dashboard'i ka mingi last.fm'i widget'i teeks, siis oleks eriti lahe. Küll see viimane varsti ka juhtub, ma arvan. Muud ei olegi öelda.

Meg ››› Patch