« Home | Suvi » | Unusual State of the America » | Märksõnad: triibud, punane, valge ja must. » | Jaanituli 2005 » | Suvi ei mõju ajudele hästi » | Keldris pimedas ja salaja » | Untitled » | New pair of ears » | Ükskord Craig kakis kirikus, kõik jooksid välja, a... » | Come on, you sick f*** » 

Monday, July 11, 2005 

Zombie

Alustama peaks vist reedest, kuna siis oli ühe sõbra sünnipäevapidu. Tore oli, sai nalja ja vahvlit (mida ma oma paar aastat saanud polnud), lisaks süüa ja juua. Kuna järgmine päev pidin hommikul enne seitset ärkama lahkusin mingi kahe paiku. Teisipäeva lõunaks olin juba Tallinnas, kus sai natuke magada ka õnneks ja õhtul siis Lenny Kravitz. Kontserdil polnud viga, sest heli oli hästi paigas, ruumi oli päris palju ja oli ka muidu selline sume suveõhtu. Kontserdi esimene pool oli siiski minu arvates natuke igavavõitu. Sealpool kõlanud lood olid mulle tundmatud, lisaks ei erutanud mind see kuidas ta pidevalt oma hilpe seljas võttis. Teine pool see eest oli päris hea, eriti vahetult enne lõppu. Siiski ei saanud ma aru neist lubatud valgusefektidest, sest midagi erilist selles osas seal küll silma ei jäänud. Lenny laulis muidugi hästi, aga ma pole eriline fänn tal nagunii. Mulle meeldivad mõned vanemad lood lihtsalt. Aga jah, naistrummar ruulis.

Pühapäeva hommikul siis Tallinnast Tartusse, kust edasi Viljandisse, sest seal oli onupoja pulmapidu. Tore üritus oli, rahvas oli päris tore ja tüdrukud ilusad. Kahjuks kahe eelneva päeva väsimus hakkas seal mind täiega ahistama, sest mul oli pidevalt selline väsimusetunne peal ja peale sööki keeras natuke enesetunde ka kehvemaks ja ka kõht hakkas natuke jupsima. Kui aus olla sain seal vist kahe päeva jooksul esimest korda korralikult (ja sooja) sööki, aga kokkuvõttes sõin ka seal vähe, kuna tühi kõht täitub teatavasti ikka päris ruttu. Ja olemegi esmaspäevas, mil ma istun siis Tartus oma vana arvuti taga ja imestan, et miks selle klahvid nii krõbisevad ja nii raskelt töötavad. Varsti pakin kotid kokku ja taas Võrru, kus mind ootab ilus ilm (mitte väga, võiks jupp maad jahedam olla), laulvad linnud, mu hiiripüüdev kass, niitmist vajav muru ja kõik muud mugavused. Enne vaja poest läbi lipata ja ma arvan, et mind ootavad seal mitu ajakirja mida ma hoolikalt alati ootan.

Stereo Total - Moviestar