« Home | Blower's son Coltrane » | Zombie » | Suvi » | Unusual State of the America » | Märksõnad: triibud, punane, valge ja must. » | Jaanituli 2005 » | Suvi ei mõju ajudele hästi » | Keldris pimedas ja salaja » | Untitled » | New pair of ears » 

Wednesday, July 20, 2005 

My uncle is Woody Woodpecker

Ma siin üksaeg rääkisin siin ühest oma projektist. Kusjuures, mul oli see üle poole juba valmis, siis aga otsustasin, et pean selle formaati muutma, kuna senisel kujul võtaks see jube kaua aega. Esialgu oli plaan anda välja sellist netist tõmmatavat (tasuta) netiajakirja, mis oleks siis pdf kujul ja Acrobat Readeriga vabalt loetav. Kui sai lehti oma 20 täis ja ideed ei tahtnud kuidagi lõppeda ja seal oleks linkimine suht vaevarikas, siis tuli mõte teha see blog'i kujul. Selliseid muusika ja mp3 bloge on netis piisavalt ja nii tekkiski mõte teha üks eestikeelne. Esimene postitus on ka sinna tehtud ja paari loo mp3'e lingid ka seal olemas. Mu internetialased teadmised pole veel nii piisavad, et teha sinna kohe ka mingi stream'iv audioplayer nagu näiteks siin lehel. Aga jah, põhimõtteliselt koondab see leht siis enda alla arvustusi, tutvustusi, uudiseid, audio ja (äkki ka visuaalseid ehk videosid) näiteid jne. Ma esialgu luban seda päris tihedasti täita ja olulisemad uudised ka ära tuua. Muusika pool on pigem selline indie- ja alternatiivrocki segune, lisaks hulka ka natuke selliseid valdkondi nagu elektroonika, punk, vanakooli rock jne. Esialgu on plaan kõigega üksi hakkama saada, aga tulevikus kui huvilisi on, oleks lahe kui oleks paar autorit veel, sest mitu pead on ikkagi mitu pead. Enne tuleb aga suhteliselt suur blogosfääriline tuntus saavutada ja leida sinna ka hunnik püsilugejaid. Palka ja tasuta plaate ma siiski ei looda plaadifirmadelt saada, kuigi see oleks vägagi kütkestav. Link mu uuele muusikalisele projektile ehk blogile, mis kannab nime Kõrvaklapp, asub siin kõrval teiste linkide juures.

Aga muidu on väljas mõnus, sajab vihma ja on märkimisväärselt jahedam, kui viimasel paaril nädalal. Mõnus, kuna kiskuski liiga palavaks.

Muusikaline avastus on aga Liz Janes - Wonderkiller.
Siin ei hakka temast pikalt panema, aga oma uues projektis teen varsti tast juttu küll.

Ja ei maksa muretseda, see blog jääb ka püsima, aga võibolla muusikast ma räägin tiba vähem, kuigi ma kardan, et seda ei juhtu, sest sellest mulle meeldib rääkida, kirjutada ja ülekõige muidugi kuulata.