« Home | Keldris pimedas ja salaja » | Untitled » | New pair of ears » | Ükskord Craig kakis kirikus, kõik jooksid välja, a... » | Come on, you sick f*** » | Please allow me to introduce myself, I'm a man of ... » | Sin City » | Konichiwa » | I'm your wicked uncle Ernie » | Olgu jõud sinuga » 

Sunday, June 19, 2005 

Suvi ei mõju ajudele hästi

Ei mõju jah, eriti just sellele sektorile mida vaja oleks. Samas igasuguste muude kõrvaliste ideede voog on minu tavapärase kohta metsik. Esialgu siis see projekt, mis töös on. Ma pole seda viimased paar päeva teha saanud, aga homme saab koolis viimane eksam tehtud (läheb kuidas läheb) ja siis annan tööle pihta. Võiks mainida, et esialgu on umbes üks kolmandik tehtud, vähemalt esialgsest plaanist, aga mul pidevalt tuleb uusi ideid pähe ja kõike tahaks ära ka kasutada. Lisaks peaks teisipäeval saama ka Võrru püsiühenduse. Lisaks isa ajab, et tahaks ka arvutit sinna, et ka tema ja ka ema saaks surfata. Noh PC'd ma küll ei osta vähemalt. Hetkel on plaan hankida kuskilt kasutatud iMac G4. Selle peaks saama umbes sama raha eest, kui Mac Mini, kui sinna juurde arvestada klaviatuuri, mälu, monitori, hiire ja ost. Ja olgem ausam, iMac on küll natuke suurem, aga väljanägemiselt tunduvalt seksikam.

Peale homset hakkab siis puhkus. Mis kestab umbes augustini, siis edasi töömõtetega. Jaanipäeva see aasta ka peame. Hetkel on kaks varianti kuhu minna. Mõlemad väga head. See tähendab hea seltskonnaga. Saslõkki ka tahaks, pole seda kaks aastat vist saanud. Grill-lihast on juba vägagi villand (kaasa arvatud kanast ja kalkunist). Kui kokandusest rääkida, siis ma katsetasin ükspäev ühte suppi sai päris hea. Muidu nagu supp ikka, kartul, porgand, kanaliha ja mingit külmutatud köögiviljade segu. Pärast kartulite, porgandite ja kana valmiskeetmist, aga valasin vee ära ja panin kookosepiima asemele, ajasin soojaks ja voila. Väga hea sai kusjuures ja tõdemus, et kookospiim on looduslik kõhulahtisus, ei pidanud seekord paika. Võimalik, et ma olen immuunne sellest, sest kookos on toitude ja shokolaadide sees üks mu vaieldamatult lemmiklisand, koos vaniljega. Mõlemad lõhnavad ka võrratult, lisaks maitsele.

Nüüd tagasi prooviülesandeid lahendama. Lõpp on küll vaevaline, aga väga ligidal selleks korraks.
Ben Kweller - Hospital Bed