« Home | Ükskord Craig kakis kirikus, kõik jooksid välja, a... » | Come on, you sick f*** » | Please allow me to introduce myself, I'm a man of ... » | Sin City » | Konichiwa » | I'm your wicked uncle Ernie » | Olgu jõud sinuga » | Ikka ilma pildita » | Vihmana ma sajan » | Hits for tits » 

Tuesday, June 07, 2005 

New pair of ears





Nüüd siis väike ülevaade mu uutest kõrvaklappidest. Tegu on siis lahtiste kõrvaklappidega, mis tehnikakaugematele inimestele tähendab seda, et sellega kuuleb ka väliskrõbinaid ja helisi, kui muusika just väga kõvasti pole. Samuti kostub heli ka kõrvaloljateni päris hästi. Ühesõnaga ei sobi need sellistele inimestele, kes öösiti kõvasti oma magava voodipartneri (juhul kui ta kurt pole) kõrval muusikat kuulata armastavad. Esimene reaktsioon oli mul vähemalt: hõuli kanõuli, nii kerged. Seda nad tõesti on, mu vanad sonyd olid oma kaks-kolm korda raskemad. Teiseks disain. Midagi nii lahedat ja retrolikku annab välja mõelda. Muidugi Grado kallimad mudelid nagu SR1 ja nii edasi on veel coolimad, aga jätkavad sama stiili. Kolmandaks on juhtme pikkus. See on ainuke negatiivne pool siin. Juhe võiks olla märkimisväärselt pikem. Praegu on silma järgi kuskil 1,5-2 meetrit. Võiks olla pikem, aga see pole üldse häiriv, kui just ei ole harjunud mööda tuba ringi käima. Ja nüüd kõige olulisem ehk heli kvaliteet. Sissemänguks pidi mingi 30 tundi olema. Ma pole veel nii palju neid kasutanud, ma arvan, et kuskil üle 20 tunni on praegu nad töös olnud, mis pole kahe päeva peale kokku sugugi halb tulemus. Kuulanud neid nii arvuti, iPod'i kui ka võimendi taga. Kvaliteet on super. Kusjuures osad mp3'd on suht kehvad, nendega saab aru. Varem pole nii palju krõbinaid ja mulinaid kuulnud. Aga need on madalama otsa mp3'del ka. Suurem osa on mul siiski AAC faile, mis on oma 128 kbps'ise kvaliteedi juures juba päris head. Võimendi taga sai muidugi tõsisema tulemuse, kus heli oli märkimisväärselt hea. Hetkel ei oska öelda, kas parem kui läbi kõlarite, kuna klappidega on see asi, et siin ei mängi nii olulist rolli sellised küsimused nagu kõlarite paigutus, ruumi akustiga jne. Aga jah, heli oli puhas, selge, bassid päris piisavad, eriti head olid aga keskmised ja kõrgemad helid. Märkasin päris huvitavaid detaile, mida varem pole tähele pannud. Näiteks ühe loo lõpus oli kuulda, et trummimängijal kukkusid loo lõpus pulgad käest maha. Mõnel lool oli väike stuudiokaja taga, mida varem pole samuti täheldanud, aga muutsid need lood kuidagi elvamaks ja tõi laulja pildi silma ette. Mis siis, et ma pole isegi selle laulja pilti kuskil näinud. Kokkuvõttes võib rahule jääda. Linnapeale ma nendega nagunii ei roni. Hind oli küll krõbe, üle 150 euro, aga nad olid seda väärt. USA'st oleks muidugi ka umbes 80-90 dollariga saanud, aga jah, siis oleks pidanud veel ootama ja ootama.

Tänane pommuudis oli siis see, et Apple WWDC konverentsil anti kinnitust, et siin nädala jagu ringlenud kuulujutud Apple üleminekust Inteli protsessoritele on tõsi. Aga esimesed pidid alles aasta pärast välja tulema ja kõik mudelid alles 2007. aasta lõpuks. Ausalt öeldes, mul on selles osas täitsa ükskõik, peaasi, et Apple ikka oma kena ja lihtsa operatsioonisüsteemiga jätkaks (mida ta ka teeb, kuna peale praegust Tiigrit tuleb järgmine kaslane ehk Leopard) ja oma disainiimedest ilusate toodete tegemist samuti unarusse ei jätaks. Jobs kinnitas, et seda kindlasti ka tehakse ja ma ei kahtle selles. Ainuke küsimus kerkis mul esile selles osas, et kas tulevikus võib siis igale PC'le, mis Inteli protsessorit omab Mac OS X'i peale lasta? Ja kas AMD'dele seda ka saab panna. Viimane on sellepärast, et mul vana arvuti on just AMD, mitte sellepärast, et AMD on kiirem kui Intel, sest intel sakib ja amd ruulib ja on võibolla paremini klokatavad ja siinikiirused on suuremad ja mida iganes. See kõik jätab mind külmaks. See on puhas kellel pikem ja kellel kiirem võrdlus, mis mulle sugugi midagi ei ütle, kuna ma ise mingeid benchmarke ja muid selliseid ei tee. Arvuti on siiski muude asjade jaoks mõeldud. Aga eks inimesi ole igasuguseid.

The Pogues - Summer In Siam