« Home | Come on, you sick f*** » | Please allow me to introduce myself, I'm a man of ... » | Sin City » | Konichiwa » | I'm your wicked uncle Ernie » | Olgu jõud sinuga » | Ikka ilma pildita » | Vihmana ma sajan » | Hits for tits » | Sad boy who played trombone » 

Sunday, June 05, 2005 

Ükskord Craig kakis kirikus, kõik jooksid välja, ainult pastor jäi, sest teda kaitses jumal

Mingist hästi imelikust mustade-huumori filmist (millest mina eriti aru ei saa) jäi selline naljakas fraas meelde. Teine hea koht oli see, kui mingi plaadipoe boss tuli oma roosast Cadillacist välja ja käis tagataustaks Bowie'i Fame, millel on eriti stiiline algus või selle kohta öeldakse intro vist. Homme saan kätte oma uued kõrvaklapid, mille üle on mul äärmiselt hea meel ja suur vajadus, kuna praegused on sellised, et iga poole minuti tagant pean juhet liigutama, et ka paremas klapist midagi üldse välja tuleks. Vanad raiped teised. Aga jah, uued on Grado SR80'd. Retrostiil on tagasi ja helikvaliteet pidavat olema parem kui 5000 taalasel (dollarilisel) stereosüsteemil. Eks näis siis, aga enne pidavat olema mingi 30 tundi sissemängimisvajadus, alles siis pidavat tõeline heli välja tulema. Seda ei pea muidugi iga kord enne kuulamist tegema, kõigest korra. Eks varsti tuleb nendest siis pikem revjüüv ka siia. Piltidega koos ilmselt.

Teiseks on hea uudis see, et poes on selline sokolaadi sort nagu Ritter Sport. Nüüd on neil kaks eriti head sokolaadi väljas, üks maasikatega ja teine mustikatega. Apelsiniga eriti hea ei ole. Nagu väike sõltuvus, samas see tõukas Bounty sõltuvuse ilmselt mõneks ajaks ära. Mul on väga ebatervislike asjade peale sõltuvus. Aga joomise peale ma oma tervist siiski ei kuluta ja ei hakka ka. Lisaks ostisin juurde ühe kuuekümnekohalise CD-riiuli. Nüüd on mul neid neli ja umbes 20 kohta on veel vaba. Samas on mul ports ka selliseid karpe, mis sinna ära ei mahu, aga nende jaoks on ka veel natuke ruumi.

Eile niitsin muru. Jälle ilus nüüd, mõneks ajaks. Kirsid ka veel õitsevad, õunapuudel ka mõned õied. Sirel on ka sinine, vähemalt üks põõsas kahest. Ning kohe lähevad ka sellised toredad põõsad nagu rododendrumid õide. Neid on mul päris mitu ja kõik eri värvi. Aga kõblata mulle ei meeldi, seepärast pole mul peenraid ka. Lisaks oli täna kohutavalt sääski ja muid kihulasi. See uudiste hoiatus, et Lätist saabub neid siia terve Moskva keskvaksali suuruse paviljoni jagu pidas vist paika.

Sleater-Kinney - Jumpers
Miks ma sellest bändist varem polnud kuulnud. Nende viimane album The Woods on metsikult hea, kui nii võib öelda. Kolm naist, kuskilt Ameerikamaalt ilmselt. Teevad natuke sellist marulisemat indie-rock'i. Jälle üks plaadisoov juures. Küll neid tekib kergesti.