« Home | Untitled » | New pair of ears » | Ükskord Craig kakis kirikus, kõik jooksid välja, a... » | Come on, you sick f*** » | Please allow me to introduce myself, I'm a man of ... » | Sin City » | Konichiwa » | I'm your wicked uncle Ernie » | Olgu jõud sinuga » | Ikka ilma pildita » 

Monday, June 13, 2005 

Keldris pimedas ja salaja

Mul on töös üks salajane projekt, mille ma tahaks lähiajal välja lasta. Kui aega on ja hästi läheb, siis äkki on lootust enne jaanipäeva seda näha. Esialgu ma ei tahaks mingit infot jagada, aga ma ise leian, et see idee on hea ja tööd selle kallal veel natuke (tegelt päris palju) vaja teha. Ütleme üheks vihjeks, et tegu on päris uudse asjaga (vähemalt Eestis) ja ma ei julge öelda, kas sealt midagi head ka välja tuleb või mitte. Igatahes, kui aeg on küps ma siin selle avalikustan, võibolla isegi kuskil mujal. Praegu aga on veel see päris poolik ja siin eksamite, koduste toimetuste ja väga aeglase internetiühenduse kiuste seda teen. Lisaks teen seda sellise programmiga, mida varem pole kunagi kasutanud, aga mis on iseenesest väga lihtne nagu Apple asjad ikka on.

Lisaks esitasin täna avalduse püsiühenduse saamiseks. Njah, Tartus on see juba ammu olemas, aga Võrus mitte. Eks näis, mis nad vastavad. Paar aastat tagasi, see polnud võimalik ja mu telefon on siiani analoogliinil. Et kui 0'i ette ei vali, siis pole sugugi vaja imestada, kui mingi tädi võtab toru ja vastab, et opiblokk kuuleb, ükskord keegi vastas isegi, et surnukuur. Kuna mu naabermaja on praktiliselt haigla ja mu telefoni liin on suure tõenäosusega tõmmatud samadest juhtmetest, siis pole siin midagi imestada. Palju ma seda tavatelefoni ikka kasutan. Kui Tartus helistavad vahel kauba pähemäärijad ja vanaema, siis võrus on sageli see mitu kuud tumm. Juhul kui vanaema või keegi väga vana tuttav ei helista. Aga jah, traadita ühendus tuleb kindlasti kui saab. Kuna maja ja õueala on suur siis oleks lahe kui see ka kõik ära kataks. Aga kõigepealt ikka üks asi korraga.

The Knack - My Sharona