« Home | Ikka ilma pildita » | Vihmana ma sajan » | Hits for tits » | Sad boy who played trombone » | Free Willy is back » | Pöörakem nüüd pilgud itta » | Kiisu, kiisu, nii armas! » | Instant pleasure » | 41% on täis elurõõmu » | Once upon a time ... » 

Friday, May 20, 2005 

Olgu jõud sinuga

Sirutasin pikalt ennast välja, alates pikkadest varbaküüntest ja lõpetades pikima juuksekarvaga, mis mul peas on. Väike haigutus ka, sest ma ju ärkasin. Vaatan kella, uuh, pool kaks päeval. Sügan naba ja mõtlen, et kuidas nii küll sai. Väsinud liigutusega liigutan suus hambaarja, millele vastupidiselt Blend-A-Med'i reklaamidele on ka hambapasta peale määritud. Vähemalt minu jaoks on efekt suurem, kui lihtsalt kuivalt panna. Järgmise paari minuti jooksul tõstan ilge kriuksuga garaaziukse lahti, ajan auto välja ja sätin muruniitja korda. Istun sellele selga ja käivitan. Proovin paar minutit, käib ainult kuiv turtsatus. Ilmselt pole vaja olla suur geenius, et aru saada, et aku on tühi. Kuna laadjat ei olnud ja aku nägi ise väga vana välja, siis võtsin selle kaenla alla ja poodi. Praegu ei saa aru, miks ma selle akujuraka kaasa vedasin, sest seda vastu nagunii ei võetud. Siiski sain uue aku asemele. Oma peaaegu tund hiljem on uus aku vedelikuga täidetud ja minutid enne kuut muru niidetud. Mõni koht oli tapvalt tihe. Ma ei tea, miks mul muru nii kõvasti kasvab, ilmselt ma meeldin talle. Peale niitmist sai kõik väga ilus ja väsimus oli tappev. Hüppasin jooksva veejoa alla ja pesin ennast puhtaks, hiljem sõin natuke (esimest korda päevas) ja istutasin ennast teleka taha, et vaadata mingit uuemat Tähtede Sõja osa. Käib veel praegugi. Friigid ja nohikud ärge lööge, aga see on ilgelt saast film. Tegelikult mulle see sõdadesaaga sugugi ei meeldi, esimesed ja vanemad osad oli ikkagi paremad, aga kuidagi totrad ikkagi. Mingi eriti nõme sisu, hästi nürid karakterid ja üldiselt hästi segane värk. Ma ei saa aru, miks need filmid nii populaarsed on ja veel eriti mingite suurte meeste seas, kuna kui ma enda järgi võtan, siis üle 12 aasta ei soovita. Muidugi kui võtta esimesed osad, siis tolle aja kohta olid efektid tõesti head ja võimsad, aga njah mind pole see kunagi eriti võlunud. Sisupool on ikkagi tähtsam.

Lisaks ootan juba suve. Selles mõttes, et ei peaks kooli pärast muretsema, kuna sellest on villand. Saaks juba natuke puhata, ringi rännata ja lihtsalt olla. Ning siis augustis koolitusele minna ja septembrist tööle. Ma ootan juba seda, kuna viimasel ajal on juba liiga palju vaba aega käes ja ei oska kõige sellega eriti midagi pihta hakata. Mitte, et ma pikast ja raskest tööst vaimustuses oleks, aga selles mõttes, et siis saab vaba aja tähendusest paremini aru ja ma ilmselt ei raiskaks seda siis lihtsalt niisama laiseldes maha. Lisaks oli juba täna liigagi palav ilm. Ühtegi pilve taevas polnud ja see suur kollane küttis nii mis vähe. Aga sellist jubedat kuumust veel polnud. Õnneks.

The Killers - Somebody Told Me