« Home | I'm your wicked uncle Ernie » | Olgu jõud sinuga » | Ikka ilma pildita » | Vihmana ma sajan » | Hits for tits » | Sad boy who played trombone » | Free Willy is back » | Pöörakem nüüd pilgud itta » | Kiisu, kiisu, nii armas! » | Instant pleasure » 

Friday, May 27, 2005 

Konichiwa

Täna vaatasin kahte filmi. Esiteks juba kunagi ammu nähtud Zoolanderit, mida Kanal 2 näitas täna. Film on tegelt hea ja naljakas. Kunagi ma selle filmi põhjal vihkasin Will Ferrell'it, aga tuleb tunnistada, et ta polnud siin filmis sugugi hea, on muidu tegemist ühe andekama ja naljakama Saturday Night Live'i mehega, kus ta tegi nalja nii, et vähe polnud. Vahel muidugi pingutas ka üle ja tegi labasusi, aga naljategemisel on juba piir nii õhuke, et selle ületamine on äärmiselt kerge. Zoolanderis oli palju naljakaid ütlusi, momente ja ka miimikat. Mitmeid kordi lasti seda nõmedat Frankie Goes to Hollywood'i Relax lugu, mis on päris jube. Pilati modelle, filme, inimesi, jne. Üles astus suur ports staare episoodilistes osades. Alustades näiteks tollal mitte nii tuntud Paris Hiltonist, kuni letstantsiva David Bowie'ni välja. Ka meie modell, kodanikunimega Kass olevat seal olnud, aga nii kohe ei jäänud silma, sest ma vahel klõpsutasin pulti ka. Nõmeduste tipp Kanal 2 poolt oli muidugi see, et viimane reklaamipaus kestis vähemalt oma 10 minutit ja kui see läbi sai, kestis filmi ise umbes kaks minutit ainult. Tiitrid muidugi rohkem, aga kes neid ikka vaatab.

Teine film oli Unleashed ehk Euroopas on see tuntud vist Danny The Dog'i nime all. Soundtrack Massive Attack'i poolt ja päris hea. Ma ei tea miks, aga mulle Jet Li meeldib. Ta mässab kuidagi eriti vihaselt ja jõuliselt. Näitlejana on ta muidu selline noh keskmine, vähemalt Hollywood'i filmides. Hong-Kongi ja Hiina omades on ta vahel hoopis kõrgem klass. Nägi ka mitte just eriti tihti näidatavat bob Hoskins'it, kes filmiajalukku on ennast kirjutanud Roger Rabbit'i kaaslasena, poolanimatsioonilises filmis. Viimati nägin teda vist mingis juras Jennifer Lopez'i filmis, kus ta oli mingi hotelli teenindaja või mis iganes. Siin filmis ta oli selline väike-vana-paks-lühike-kiimas gängster. Jet Li oli siis peaosaline Danny, kes lapsest saati on selle Hoskins'i tegelase ori, võitluskunstide ekspert ja täis julma raevu. Viimane vallanub aga ainult siis, kui tal kaelast metallrõngas ära võtta. Film mulle meeldis. Morgan Freeman oli ka. Selline mõnus Londonis filmitud film, kohati päris südamlik, kisma aga jõhker ja verine. Näiteks Romoe Must Die'st oli üle, mis senini oli vist Jet Li Hollywood'i filmidest parim.

Täna sain kreepsu ka. Kuna mu kassil käib mingi kodukootud kirju kass külas, siis täna tegi ta võimatut. Tegin just väljas vesipiipu, lugesin värskeid ajakirju, korra jäi maja katusele silm ja sealt see kiisu vastu vaataski, eriti loll nägu peas. Katus mul päris kõrgel ja ma ei tea kuidas ta sinna sai. Äkki tõi redeli kaasa. Mu kass käis ümber maja ja otsis nagu loll teda taga. See tõestab veel, et kassidega igav küll ei hakka kunagi.

Sufjan Stevens - Seven Swans
ja
Blonde Redhead - Messenger
Kaks väga head lugu, väga headelt esitajatelt.