« Home | Vihmana ma sajan » | Hits for tits » | Sad boy who played trombone » | Free Willy is back » | Pöörakem nüüd pilgud itta » | Kiisu, kiisu, nii armas! » | Instant pleasure » | 41% on täis elurõõmu » | Once upon a time ... » | Neoonist linn » 

Monday, May 16, 2005 

Ikka ilma pildita

Mul pole praegu kuskilt pilte võtta ja digika oskasin ka koju unustada. Võimalik, et nädalavahetusel lähen rappa ja siis üritan juba oma võimsama Canoni võimsama toruga kaasa võtta ja sealt midagi välja pigistada. Seniks aga olen pildivaene. Lisaks peaks oma skänneri tolmust puhtaks pühkima. Äkki läheb vaja. Kunagi peaks tavapilte sisse laskma küll arvutisse natuke.

Reedel toimus siis minu pool väike koosviibimine, mis hõlmas endast vist 8 eri sorti grillimisliha, kahte vesipiiburaundi, hulganisti laulmist ja natuke ka joomist (osade poolt). Hästi tore oli ja nalja sai nabani. Kuna rummipudelite tühjenemise ja mu kange piibu taga sõitis katus nii mõnelgi ära. Vahepeal oli julm kahtlus, et piipu on midagi rohelisemat pandud, kuna probleeme oli mittenaermisega, aga tuli välja, et kõik oli ikkagi legaalne. Lihtsalt kuna mu piip on jube kvaliteetne ja ka natuke kangem, siis pikem mahv paneb niisamagi kordinatsioonitaju proovile. Aga jah. Muusikast tuli vanu häid lugusi, näiteks vanemat rollingstonesi, tom jonesi, bob marleyt, eaglesit, scott mckenziet, simon ja garfunkelit ja paljut muudki. Kunagi peaks mõnekümne meetri kaugusele puu alla tellima hiigelekraani ja seal karaokevideosi laskma. Mikrit pole vaja kuna mu õu hiilgab hea akustikaga ja vahel on kõva häält niisama ka hea teha. Aga jah, oli igati tore meeleolukas reede.

Muud nagu lisada polegi. Täna jätkuvalt pea valutab, vaatamata mitmetele valuvaigistavatele rohtudele, mida ma suu kaudu olen sisse ajanud. Lisaks selle paininässist peavaluga olen päris edukalt õppinud homseks (õigemini juba 8 tunni pärast algavaks) eksamiks. Hästi vähe on veel vaja lugeda. Homme tuleb natuke toimekam päev ja on plaan kolmapäevaks hiljemalt Võrru naasta, kus ilsad ilmad, laulvad linnud, kassiga sugulane ja hubane maja ootavad. Lisaks oli plaan sugulasega minna külla kunagi (ilmselt neljapäeval) meie kulla vanavanaemale (sugulasele on ta siiski vist ainult vanaema). Ja ilmselt tuleb natuke ringisõitmist ka mujal Lõuna-Eestis. Ilmselt Põlvas näiteks.

Nico - Heroes
Seesama David Bowie lugu ja seesama The Velvet Underground'is laulnud nasaalhäälne Nico.