« Home | Kui ma oleks härripotter, siis mu elu ei tundukski... » | Preemiaks » | Oh, kallis Ester, kallis ära löö mind .... » | Nii ei saa » | Six Days At The Bottom Of The Ocean » | Indiaanipealik tõstis parema käe ja ütles "Hau!" n... » | Sa kuramus! » | Podcast » | Gran Turismo 4 » | Juuksurisse! Kiire! » 

Sunday, April 17, 2005 

Uhkus ajab upakile

Uurimistöö tegin ära. Kaitsemine läks päris kenasti ja oponeerimine ka. Välja arvatud see, et mina olin teine kaitsja ja see keda ma oponeerisin, oli viimane. Sinna vahele jäi päris kõva hulk tunde. Aga tore oli. Komisjon inimlik, kaitstavad tööd päris huvitavad ja õhkkond oli ka hea. Ma oline ülikonnas shikk. Ma olin millegipärast ka ainuke kaitsja meestest, kes kostüümi kandis. Njah, aga parem põruda stiilselt, kui märkamatult. Aga jah, lipsu mul pole. See ahistab kaela.

Peale edukat koolipäeva, sujus õhtul edasi väikeseks grillimiseks sõbra ja ta pruudi ja veel ühe tuttavaga. Grillisime, sõime, kuulasime seda totrat Raadio Ring'i (see on üks huvitav raadio, kuna seal lasti paar aastat tagasi täpselt sama muusikat mida ka praegu - tundub, et selle jaama kuulajad muud muusikat pole kuulnduki, siis tellivad muudkui koguaeg sedasama kalli raha eest) ja popsutasime vesipiipu. Viimast tegime seekord piimaga, mis tegi tossuseks asja, aga see eest ka kangemaks. Peale kolme mahvi hakkas igatahes peas surisema ja kordinatsioon hakkas natuke kannatama, aga see läks paari minutiga üle.

Täna sai natuke aiatööd tehtud ja käed on natuke villis seetõttu. Kuigi mul olid kindad käes, aga paar kohta ikka hõõrus ära. Jõulupuu võttis maru võimsa tule üles. Särises kõvemini kui verivorst kuumas rasvas. Ilm oli kuiv ja ühe tikuga sai terve lõkke korraga üles lüüa. Skautpataljon oleks isegi mu üle uhke selle teo eest, aga see oleks ka ilmselt ainuke asi siis. Päeva lõpus kiskus natuke külmemaks ja tuulisemaks. Reede õhtul ma nägin järves ka kahte ujujat. Päris lahe, kui võtta aluseks see, et eelmine nädalavahetus oli õrn jää veel järvel kohati peal. Aga jah, ilmselt läheb neil kaks nädalat nüüd aega, enne kui kerad jälle õigee suuruse saavutavad.

Squeak E. Clean feat. Karen O - Hello Tomorrow
Lugu on pärit mingist Adidase tossude reklaamist, mis on hästi lahe. Reklaami on teinud ka selline võimas mees nagu Spike Jonze. Seesama Being John Malchovich'i ja Adaptation'i tegija. Karen O on siis Yeah Yeah Yeahs'i laulja. Viimasel bändil peaks kunagi selle aasta teisel poolel ka uus album ilmuma. Aga jah neid on ilmunud ja ilmumas veel kõvasti. Näiteks The Flamig Lips, Eels, Portishead, jne. See aasta tuleb muusikaliselt väga võimas. Kui juba paar esimest kuud on olnud väga head. Aga jah, antud lugu on hea.