« Home | Uhkus ajab upakile » | Kui ma oleks härripotter, siis mu elu ei tundukski... » | Preemiaks » | Oh, kallis Ester, kallis ära löö mind .... » | Nii ei saa » | Six Days At The Bottom Of The Ocean » | Indiaanipealik tõstis parema käe ja ütles "Hau!" n... » | Sa kuramus! » | Podcast » | Gran Turismo 4 » 

Monday, April 18, 2005 

Riisi kellegile?


Selja taga on maru töökas ja päikeseline nädalavahetus. See oli mõnus, sest uurimistöö sai ju kaitstud. Laupäev algas sellega, et kass kuidagi magada ei lasknud. Lasin välja. Pühapäeva hommik oli veel hullem, siis selgus ka põhjus, kohe välisukse taga ootas teda keegi temasugune, ainult süsimust. Hiljem lisandus üks karvakera veel. Tüübid istusid terve aja koos ja vahel tegid imelikke hääli. Lõpuks kolisid mu garaazi ja otse auto alla. Karvased mehaanikud sellised. Lõpuks kuidagi läksid lahku, aga vahelduva eduga käis nii see must kass kui ka see teine õhtul ja öösiti mu akna all, mis mu kassi järjekordselt pöördsesse ajas. Välja teda aga enam ei lasknud. Kuri nagu ma olen.


See on mingi Eesti Maa-ameti või mingi sarnase asutuse lehelt, kus saab nii-öelda jumalikku ülevaadet kodumaa metsadest, linnadest, soodest ja rabadest. Antud pilt on huvitav seetõttu, et seal keskel asub mu maja. Punase katusega, mis jätkub halli autoõue ja rohelise muruga. Ilus on Eestimaa. Mu majast all-pool on mingi vahelduva eduga täis-tühi naabermaja, mis kuulub suuremal määral mu kassi suurimaks sihtpunktiks. Aga jah, ilus igatahes. Kodu on mul metsa sees. Paremas allnurgas on muideks järv, aga see pole ujumiskohaga järv, küll aga koduks paljudele kaladele (kuuldavasti), veelindudele ja kurat teab veel kellele.

29. aprill toimub IM Arvutites Tiigriöö. Võimalik, et lähen ise ka sinna kohale. Ühe kursavennaga sahistame plaane vähemalt. Saab Tiigri ehk Mac OS X 10.4'ja 200 krooni tavahinnast odavamalt. Peale seda kui ma oma läppari ära ostsin, on Mac'ide hinnad läinud kõvasti odavamaks. Selle raha eest saaks praegu juba peaaegu odavama 15 tollise PowerBook'i, mis ma tollal oma iBook'i eest maksin (samas tuleb arvestada, et seal oli ka 512MB lisamälu juures). Muud tarvikud samuti oma hindu kõvasti langetanud. Tore igatahes. Viimasel ajal on Mac'e juba päris palju igasugustel inimestel ja muudes kohtades silma jäänud. Kellele trendiarvuti, kellele töövahend. Mulle ilmselt siiski rohkem viimast, aga hingelt olen ma siiski ka igasuguse ilusa ja kvaliteetse tehnoloogia nii-öelda pede. Apple kuulub ka nende alla loomulikult. Samas pole ma päris võhik ka PC'de maailmas, kuigi seal tunduvad asjad olevat tunduvalt keerulisemad ja nendega kursis olemiseks peab päris palju õppima. Lisaks toimub seal kõik märkimisväärselt kiirema tempoga. Raha läheb ka rohkem, kui võrrelda sellega, et PC oleks tänapäevane. Seal tuleb pidevalt uusi kaarte ja mida kõike veel juurde. Mac'id aga ei vanane nii kiirelt, samas muutused on vahepeal päris murrangulised. Ma ei taha oma teemat teha Mac vs PC. Igaüks kasutab seda, mis talle meeldib ja minu asi see pole, mida teised kasutavad. Ise olen aga rahul ja ei näe põhjust, miks ma PC peale peaks tagasi minema. Ma arvan, et Tiiger veel rohkem tõestab seda.

Täna oli üllatuslikult potsipaki teade postkastis. Sellega sain kätte kunagi netis tasuta saadetud demo DVD B&W kõlarite uuest 800 seeriast, mis on vist ka selle firma tipp-kõlarid. Kui hindu vähemalt vaadata. Aga DVD oli tore, osa materjali kordus kodulehel olevate asjadega, aga materjali ja infot oli rohkem. Räägiti kõlari materjalidest, disainist, testiomadustest ja kõigest muust huvitavast. Lisaks veel ports muusikuid, kes kõlle kiitis. Tuntumad näiteks Dave Stewart, Peter Gabriel ja veel nii mõnigi. Lisaks veel mingi Abbey Road'i stuudiomees. Tahes tahtmate tekitas isu. Lisaks jäid silma eriti stiilsed Classe võimendi ja CD-player. Aga jah, kõik need asjad on sellise hinnaga, mida mina ei jõua osta. Vähemalt enne mitte, kui lotoõnn ei naerata või raha ustest ja akendest voolama ei hakka. Kunagi tahaks küll midagi oma praegusele ja heale süsteemile asemikuks. Mu praegune on küll väga hea, aga hi-fi mastaabis on need vist kõik entry-level asjad mul. Kuigi kvaliteet on neil mäekõrguselt üle igasugustest superkeskustest ja sangadest. Aga see DVD oli üllatus, ma ei lootnud seda saada üldsegi ja olin päris ära unustanud selle. Sees oli ka nimeline tänukiri mulle, kus keegi customer care manager oli isiklikult sinise pastakaga autogrammi ka pannud. Tekitas kohe tähtsa tunde. Väga mõjuv reklaam vähemalt.

Muusikaline avastus on Rachael Yamagata. Tegu siis ameerika lauljannaga, kes teeb sellist pop-jazz'ilikku asja. Juurte järgi on ta ilmselt Jaapani ja vist Itaalia päritolu. Ilus näeb ta välja igatahes, kuigi see pole eriti oliline. Laulab ta hästi igatahes. Jajah, viimasel ajal on lihtsalt liiga palju head muusikat juurde tulnud ja avastanud ka. Mu plaatide wish-list on päris põhjatu ilmselt.
Looks aga Rachael Yamagata - Paper Doll.