« Home | Neoonist linn » | California Stars » | Riisi kellegile? » | Uhkus ajab upakile » | Kui ma oleks härripotter, siis mu elu ei tundukski... » | Preemiaks » | Oh, kallis Ester, kallis ära löö mind .... » | Nii ei saa » | Six Days At The Bottom Of The Ocean » | Indiaanipealik tõstis parema käe ja ütles "Hau!" n... » 

Monday, April 25, 2005 

Once upon a time ...



Täna natuke korrastasin oma fonoteeki. Päris vastav kuhi sai seda, kuigi oma 50-60 plaati jäi julgeolekukaalutlustel sinna otsa paigutamata, kuna asi kõikus juba päris kõvasti ja hingamine muutus mul seoses sellega peaaegu, et olematuks. Kui see oleks ümber kukkunud, siis see oleks olnud päris krahh. Pealegi kõige alumine Yeah Yeah Yeahs'i Fever To Tell'i nimeline plaat kannatas niigi kõva survet. Silma järgi pakuks, et ta peal oli oma 170-180 plaati (osad neist veel kaheplaadised karbid). Aga jah, muusikaga on see lugu, et seda on alati vähevõitu, või mis? Sellise koguni tahaks kunagi jõuda nagu Rob Gordon, kes siis teatavasti omas küll vinüüle peamiselt. Ta on siis Nick Hornby raamatu High Fidelity peategelane. Nii film kui raamat on ühed mu lemmikud. Pealegi oli filmis tal sama firma CD-deck nagu minul, kuigi jah vanem mudel. Samas teiste komponentidega ei anna minu oma võrrelda. Aga kunagi ma oman midagi paremat.

Peale selle on jälle tehtud hulk välitöid. Samuti kannatan juba teist päeva järjest õhtuse peavalu käes. Homme suure tõenäosusega lähen oma uut passi ja ID kaarti välja lunastama, põikan läbi raamatukogust, võibolla ka kuskilt poest (vähemalt toiduainete omast) ja üritan valmis saada vähemalt kahe kodutööga. Kui aega saab, siis võib ka kolmandaga alustada, mille loodan valmis saada hiljemalt kolmapäevaks. Siis neljapäeval on rahulik ja reedel saab Tallinnat nautida. Kõigepealt pean muidugi homme Tartusse kruisima.

The Music - Human
Kust ma leiaks The Music'i omanimelise debüütplaadi? Mulle tundub, et see on teisest parem, kuigi ka viimane on ka väga hea. Äkki see nädal saab kätte netist tellitud kaks plaati. Inglismaalt ja Jaapanist. Lootus sureb viimasena. Enne ei julge midagi öelda, kui asjad käes. Mõlemist on mingid teelepaneku kirjad tulnud, aga mu jaapani keel on päris roostes.