« Home | Six Days At The Bottom Of The Ocean » | Indiaanipealik tõstis parema käe ja ütles "Hau!" n... » | Sa kuramus! » | Podcast » | Gran Turismo 4 » | Juuksurisse! Kiire! » | Muutused pole alati head » | Naistepäev » | Capital City » | The Vaclav Havels » 

Monday, April 04, 2005 

Nii ei saa

Ma olen enda peale pahane, et ma avastasin kunagi sellise Rootsi kontsertteatri nagu Södra. Peale Rufuse, Feist'i ja Cat Power'i on lähikuudel oodata ka sinna Jaapani post-rock bändi nimega Mono ja kõigile tuttavat Eels'i. Ah kurat küll. Ma tahaks juulikuu kava näha, siis ma lähen kindlalt midagi vaatama. Need praegused kõik vägagi head artistid, keda kõike väga-väga vaadata tahaks, jäävad tänu nõmedale toimumisaegadele ära.

Reedel oli siis sünnipäev, mis polnudki aprillinali. Hästi tore üritus oli tegelt, mis möödus päris pikalt vesipiibu taga. See on ikka üks jubedalt hea ajaviite veetmise asi. Ma panin tähele seda ka päev varem, kui sõber külla tuli ja siis selle põlema panime. Muidu nagu ikka eriti tihti ei näe ja küsimusele, et mis siis Võrus või Tartus põnevat, tuleb tavaliselt, et egas midagi erilist. Siis vesipiibu taga läks jutt ladusalt ja kui jutt lõppes tuli kohe mingi uus teema päevavalgele. Normaalne. Täna peaks pausi tegema, muidu on praktiliselt iga päev tehtud. See sünnipäevalapse piip oli minu omaga võrreldes päris loga ja see imemistoru oli puust, mis tähendab seda, et sinna igast maitsed kinni jäävad ja selline natuke nikotiini või tubakasarnane maitse tekib juurde. Sünnipäev, aga oli tore. Nagu ikka, et algul ei saa vedama, pärast pidama. Koju sain alles kell pool viis.

Väljas on superilmad. Täielik kevad. Lumi sulab silmnähtavalt ja päikse käes on juba päris palav. Lisaks avati Tartus ka Lõunakeskuse juurdeehitus koos jäähalliga. Kusjuures see uus osa on päris lahe. Ruumi on küllaga, lisandunud mõned uued poed ja osad vanad seetõttu ka suuremaks läinud. Uisutajaid on päris huvitav jälgida. Ise kahjuks ei julge riskida, kuna see pole mu tugevaim külg ja liiga avalikult kukkuda ka ei taha, mida ma loomulikult kogu aeg harrastaks. Tean seda oma rulluisukarjääri silmas pidades. Talveuiske olen ka korra proovinud, võiks öelda, et see oli veel hullem.

Muusikast, aga The Bravery - Tyrant
Tegu on suhteliselt Bloc Party laadse asjaga, aga antud vennad eelistavad päris palju ka erinevaid sündikäike oma lugudesse sisse lasta. Head mõlemad.