« Home | California Stars » | Riisi kellegile? » | Uhkus ajab upakile » | Kui ma oleks härripotter, siis mu elu ei tundukski... » | Preemiaks » | Oh, kallis Ester, kallis ära löö mind .... » | Nii ei saa » | Six Days At The Bottom Of The Ocean » | Indiaanipealik tõstis parema käe ja ütles "Hau!" n... » | Sa kuramus! » 

Thursday, April 21, 2005 

Neoonist linn



Ilm on imelik. Eile ja ka täna. Eile oli ühe päevajooksul Tartus olemas kõik aastaajalised ilmatunnused - tuulevaikus, mõõdukas tuul, tugev tuul, päike, pilved, udu, vihm, lumi, lõrts, rahe. Puudus ainult äike sellest nimistust ja virmalised ka. Täna oli peaaegu samasugune. Praegu on maa valge jälle. Ma nii lootsin sama ilusat nädalavahetuse ilma nagu möödunud nädalal. Pealegi pole autol enam talvekumme all, mis võib homset kojusõitu natuke pikendada, aga ilmselt mõne lisaminuti näol kõigest.

Ma olen siin viimasel ajal mõelnud, et kuidas seda blogi natuke atraktiivsemaks muuta. Külastajate arvust pole mul vähimatki aimu. Ma tean seda, et kui ma kirjutaks siia sex, gangbang, Paris Hilton ja nii edasi, siis ilmselt tänu otsingumootoritele olen ma praegu siia paar kiimas ingliskeelset kodanikku meelitanud. Lisades Harry Potter ja viimase päeva kõige otsitum sõna õigemini nimi Benedictus XVI, siis olen võitnud ka mõne jõnglase ja uskliku pahameele. Aga jah, nüüdsest iga sissekanne võiks ka pilti omada. Ma olen seda küll varem lubanud. Ma luban, et 80% panen enda pilte. Viimasel ajal olen oma vanu pilte hakanud töötleme, peamiselt erinevate värvide kombineerimisega. Ka tänast. Päris huvitav vähemalt, sest värvid on ju toredad. Ma tahaks veel lisada mõnda asja, aga ma ei oska, kuna ma html ja muud kodeerimisoskused on täiesti olematud. Blogger'i templated on ka päris igavad ja väheseid võimalusi pakkuvad. Olen uurinud ka teiste tehtud templateseid, aga pole eriti midagi silma jäänud. Mulle meeldiks, kui kuskil kõrval oleks ka näiteks kuu või siis nädala albumi nimi või nimed ja miks mitte ka väike pilt plaadikaanest. Ma olen mõelnud, et võiks ka väikseid plaadiarvustusi teha. Mitte muidugi iga kord, aga vahepeal. Siis see katalogiseerimise värk oleks ka hea, kus saaks panna kirja muusika, film, elust enesest, jne. Aga küll ma aastatega arenen. Mõtteid ühesõnaga on, aga oskusi eriti mitte.

The Sonics - Money
Minu arvates on The Sonics põhjendamatult vähe kuulsust kogunud. Tegu on ühe lahedama 60'ndate bändiga. Sellist garaazirocki võiks rohkem olla. Pillid ei kõla neil küll puhtalt ja hääl on ka selline kriipiv, aga kokku moodustab see ilusa koosluse. Lood kõlavad kiledalt ja müraga, aga ikkagi kogu hingest. Mis peamine, nende muusika paneb kaasa elama. Lugu on plaadilt nimega Here Are The Sonics!!!, kus on ka väga palju teiste lugusi. Kokku neilt vist kolm albumit ainult ilmuski, kahjuks. Samas tore, kuna ei ole vaja väga pikka aega kõigi kolme jaoks raha koguda. Selle vähese ikka kokku leiab, mis nende peale kulub. Ilmselt peab kasutama välispoodide abi jällegi, kuna Eestis on selle asjaga teatavasti nii, et kuidagi pole. Samas võiks leida kuskilt vinüülid neist. See on muusika, kus väike grammafoninõela krabin annab veel teatavat fiilingut juurde.