« Home | 41% on täis elurõõmu » | Once upon a time ... » | Neoonist linn » | California Stars » | Riisi kellegile? » | Uhkus ajab upakile » | Kui ma oleks härripotter, siis mu elu ei tundukski... » | Preemiaks » | Oh, kallis Ester, kallis ära löö mind .... » | Nii ei saa » 

Thursday, April 28, 2005 

Instant pleasure



Täna juhtus nii, et mu vana PC ja eriline lemmik läppar said omavahel kontakti ja nii, et ma ei oleks seda uskunudki. See toimus siis läbi iTunes'i nimelise programmi, kus korraga tekkis nii PC's kui ka iBook'is iTunesi playlistide alla uus list. Sain kuulata oma läppariga siis oma vana kogu, kus on ligi 22 päeva muusikat kui järjest mängida ehk üle 8000 loo kokku. Paljud neist muidugi on jurad, aga ei viitsi enam ära ka kustutada, kuna vaba mälu on nagunii seal palju ja ega nagu eriti enam ei kasuta ka seda väga sageli (õigemini kasutan väga harva). Aga iseenesest tore, et masinad nii kontakti said. Kusjuures natuke on see mõistatud, kuna mõlemad on ruuteriga ühendatud, kus üks juhe läheb otse arvutisse (seal mul wifi kaarti pole) ja teine siis Apple Airport'i. Ilmselt kuidagi ruuteri vahendusel see ühendus ka toimus ma arvan. Aga üllatav oli see küll. Samas kui mul vana arvuti lahti on, siis muusikat eriti nautida ei saa, kuna see mühiseb päris kõvasti ja ka kõlarid on sellised kesised, vähemalt muusika jaoks.

Täna jäi poes silma selline suur klaaspudel, mis peaks sisaldama guaavijooki. Ostsin selle ära, kuna Inglismaalt jäid eelmine suvi sellest viljamahlast äärmiselt head mälestused. Joogil iseenesest polnud viga midagi ja oli päris maitsev, aga pooltki mitte nii hea kui Inglismaal. Peab otsima, äkki leiab mingi teise firma toodangut ka, mis möödunud suve maitse taas tagasi toob. Aga ilusat seksikat punakas-roosat värvi on mõlemad.

Blogi poolt nii palju, et eile või üleeile vist lisasin siia ka kaunteri, mis näitab 48 tundi hiljem, et külastajaid on olnud üks, ehk see olengi siis mina ise. Vahel populaarsus lausa tapab. Natuke eestikeelestasin ka menüüsi, nii palju kui oskasin. Aga üldmulje on ikka selline tagasihoidlik nagu ma ise suuremal määral. Ma veel ei viitsi enda lehte reklaamida ka eriti, kuigi teiste blogide lugemine on päris põnev ja teen seda päris tihti. On ka oma väiksemad lemmikud kujunenud, keda veel mainima ei hakka. Üldiselt on need sellised, kes pajatavad rohkem oma igapäevastest juhtumistest, mitte need kes tsiteerivad ajalehti ja muid uudiseid. Ka viimased on huvitavad, aga need ei paku mulle sellist lugemislusti. Meeldivad ka need kes sagedasti pilte lisavad ehk siis fotoblogid. Kui mõtlema hakata, siis Eestis on juba päris lai blogijate hulk olemas ja neid tekib nagunii kogu aeg juurde ka ja osad ka kaovad ära.

Audio ››› The Vaselines - Molly's Lips