« Home | Ande avastus » | Out Of Limits » | Kommunaalmaja kolmandast korterist kostus karjeid.... » | Report » | You can't be funky, if you haven't got a soul ... » | Filmihooaeg » | Sõbrapäev » | Ebatõenäoliselt laekuvad arved » | II klass daamilindiga » | Post-rock ja neo-punk » 

Thursday, March 03, 2005 

The Vaclav Havels

The Vaclav Havels oleks ilgelt lahe bändinimi. Natuke tuletatud The Dandy Warhols'ist. Vaclav aga ju endine ja äkki ka praegune (kuigi kahtlen) Tsehhi (ma ei ole siiamaani selgeks teinud, kuidas ma oma iBook'iga katusega s ja z tähte teha saan, sorry, aga järele mõeldes Tsehhil vist seda vaja polegi) president. Peale selle kutusn oma kassi ka hetkel Vaclav Havel'iks või siis maakeeli ja lihtsalt öeldes lihtsalt "Vatslaviks". Aga bändinimena on ta lahe, samamoodi nagu ühes soome filmis, mida ETV on vahel näidanud. Seal oli bändi nimeks Kalle Päätalo või midagi sarnast. Hea film oli ka, aga nime ei mäleta. Sai soome rocki ja punki seal küll ja küll kuulatud.

Hetkel on selline aeg, kus natuke kergem, kuna midagi rasket hetkel ees ei ole. Homme õhtul lähen ilmselt emaga Tallinnasse kaasa. Laupäeval on ühel toredal sugulasel sünnipäev. Ülejäänud aja saab ka niisama ise ringi vaadata. Kõhutunne ütleb, et ilma paari uue CD'ta ma tagasi ei tule. Äkki midagi riietestki leiab endale. Pühapäeval tulen tagasi sealt. Eks siis või natuke hiljem räägin pikemalt. Stockmann'is pole ka maru kaua aega käinud. Viimased korrad on kogu aeg käimata jäänud. Varem oli see kohustuslik koht, nagu vanasti Tartus E-Kaubamaja, kus me pere käis sageli näiteks pühapäevi veetmas. Sõites selle jaoks ekstra Võrust Tartusse ja pärast tagasi. Olid ajad ikka, aga samas tore oli, kuigi praegusega võrreldes, siis tollased kaubamajad ei olnud päris sellised nagu praegu. Valik väike, aga E-kaubamajal oli vähemalt huvitav sisemus. Palmimaja moodi. Ilmselt on ka praegu, aga pole seal väga ammu enam käinud. Nüüd ta siis pigem mööblikaubamaja kah.

Väljas on jätkuvalt väga ilusad ja külmad ilmad. Päikesega. Pass on mul endiselt kadunud ja mõistus hakkab otsa saama juba ses suhtes. Kusjuures olen kindel, et peale Inglismaalt tulekut oli ta kuskil väga nähtaval kohal. Ka isa on seda kinnitanud. Samuti pole kätte saanud kahte tellitud DVD'd mida ma juba tükk aega tagasi tellisin. Imelik, sealt poest on need tavaliselt maksimum nädalaga tulnud, mul aga läheb vist teise lõpp juba. Kusjuures teele pandi nad juba ammu, juu siis Eesti Post sokib midagi. Aga jah, omal ajal tuli Amazonist vahel ka üle kuu.

Altered Images - Happy Birthday
Mul pole küll spnnipäev ja see ei kõla eriti traditsiooniliselt. Nagu mingi jaapani naine laulaks, kes inglise keelt eriti ei oska, aga sel laulul on oma võlu. Positiivne. Minu sünnipäeval kuulaks seda küll rõõmuga. Mulle üldiselt tähtpäevade laulud ei meeldi.