« Home | Gran Turismo 4 » | Juuksurisse! Kiire! » | Muutused pole alati head » | Naistepäev » | Capital City » | The Vaclav Havels » | Ande avastus » | Out Of Limits » | Kommunaalmaja kolmandast korterist kostus karjeid.... » | Report » 

Wednesday, March 23, 2005 

Podcast

Eile üritasin olla moodne ja uurida, et mida see podcasting endast siis kujutab. Esialgu sai siis hangitus kodumaise pilootprojekti osad, milleks olid siis teada-tuntud Tehnokratt. Tegelikult oli päris tore, kuigi kuna ma eriti juturaadio ja üldse Eesti raadiote sõber pole, siis natuke muutus kuidagi üksluiseks. Küll mulle meeldis, kui Marvet seda saadet telekas tegi. Seetõttu otsisin iPodderX'i nimelise programmiga välja mingi suvalise Indie raadio, kus keegi DJ Mike C. lasi muusikat ja natuke ka rääkis vahele, aga seda vähe. Muusika oli seetõttu siiski hea. Kui ma ei eksi oli selle raadioprogrammi nimi Hoboken Rock City. Teinekordki. Õhtul voodis enne magamajäämist on läbi iPod'i seda päris mõnus kuulata. Kunagi peaks ise proovima saateid teha. Kuskil oli mingi õpetus, aga see tahtis palju ressursse, aga mul kõvakettal umbes 2 giga vaba hetkel ainult. Firewire välist kõvaketast oleks vaja. Mingi LaCie oma sobiks ilusti, kuigi ilmselt saaks ka odavamalt. Antud asi on vähemalt ilus.

Täna leidsin arvutile ühe imeilusa ja juba ammu otsitud programmi. Selleks on siis Delicious Library. Tegu küll tasulise programmiga, aga kõige vastu leidub rohtu nagu vanasõna ütleb. Antud programm teeb siis tihedat koostööd Amazon'i internetikaubamajaga, saades seal infot nii plaatide, filmide, mängude kui ka raamatute kohta. Eesti plaatide osas on ses suhtes muidugi kahju, aga ega mul neid väga palju polegi. Väike üldpilt programmist endast ja mingi poolikust plaadikogust ka siis. Välja sealt suurt midagi ei loe, aga üldpildi saab ikka:


Tulevik on samas ere, kuna tulemas on pikendatud nädalavahetus, mis algab juba homme lõuna paiku mul ehk siis neljapäeval. Asi lõppeb muidugi paraja krahhiga, kuna pühapäeval on siis kellad juba kevadeajale käänatud. Ma ei viitsi hetkel mõelda, et kuidas see mu argipäeva mõjutab, aga üles saamisele see hästi ei mõju ja veelgi rohkem sööbin ma ööinimeseks. Aga selles mõttes on väljas ilusad kevadised ilmad, mis on vürtsitatud paksu lumega. Praegu on ka see veel ilus, et pimedaks läheb veel normaalsel ajal, kui see hakkab mingi kümne ajal õhtul juhtuma, siis on juba jama. Esimesel aprillil kutsuti mind ka sünnipäevale, kuhu hea meelega lähen. Loodan, et see naljaks ei osutu.

Dinosaur Jr - Muck
Mis teha, kui lugu meeldib. Selle plaadi kaan on ka omamoodi naljakas, kus näeb pläruga noort neidist.