« Home | Capital City » | The Vaclav Havels » | Ande avastus » | Out Of Limits » | Kommunaalmaja kolmandast korterist kostus karjeid.... » | Report » | You can't be funky, if you haven't got a soul ... » | Filmihooaeg » | Sõbrapäev » | Ebatõenäoliselt laekuvad arved » 

Tuesday, March 08, 2005 

Naistepäev

Tänase tähtpäeva puhul, võtsin ema käevangu ja viisin ta kontserdile. Selleks olid siis velled Urbid. Esimene rida kohe ja peaaegu, et keskel. Võimas oli tegelt. Laulsid hästi, akustika oli väga hea, laulud olid toredad ja vahepeal aetav jutt kohati ka päris naljakas ja kohati natuke kaugel pilvedes. Kunstiinimesed ikka. Aga väga rahule jäin nii mina kui ka tähtsam persoon ehk ema. Peale selle oli väga ilus talvine ilm. Ning lisandus ka Urbide üks plaat, nüüd peaks vist kõik kolm ka olemas olema. Kahju, et kõht veel liiga täis on. Peaks vist klistiiri tegema, räägitakse, et see olevat maru hea. Ma sügavalt kahtlen, aga saaks enesetunde kergemaks.

Täna saabusid ka lõpuks kaks ammu tellitud DVD'd. Azumi vaatasin üle. Hakkas veel rohkem meeldima kui enne. Tegelt on ikka julmalt verine film, ega kaanel olev, et alates 18. eluaastast märk vist seal ilmaaegu pole. OK, tapmine polegi seal kõige hullem. Kohati aga see keda tapeti või miks tapeti, oli palju raskem värk. Aga jah, peakangelanna on jätkuvalt lummav, ega ta hiigelsuur rasterbeeritud poster mu tuba ilmaaegu ei kaunista. DVD'l jäi paremini kõrva ka filmis kõlav muusika, mida varem arvutiga vaadates kuidagi ei mäletanud. Aga soundtracki tahaks küll, selline mõnus instrumentaalmuusika, selliste rockilemate käikudega. Just the way I like it. Esitajast ei saanud aru. Äkki oli selleks selline bänd nagu Sextasy Room või midagi sarnast, aga ma pole veel neist varem kuulnud. Aga jah, peaks kuskilt ka Azumi koomiksid hankima, mis olevat seal päris populaarsed. Aga antud valdkonnas pole ma eriti pädev, kuna anime ja manga kunst ja koomiksid pole mulle eriti tuttavad. Muusikat natuke tean. Shaolin Soccer'i Special edition on ka nüüd DVD'l olemas. Järgmine ost on Kung Fu Hustle.

Viimasel ajal on mu elu päris huvitav olnud. Milline tore vaheldus, kuna muidu oli päris igav ja tappev stress mu elu üle võimust võtmas. Kui veel Võrru ja sauna ka saaks, siis oleks päris tore. Aga enne neljapäeva seda kindlalt ei juhtu. Sauna ilmselt pean laupäevani ootama.

Muusikast võiks panna midagi sarnast nagu Azumi filmis. Kuna mu pleilistis jäi kõrvu päris sarnane lugu. Siis oleks selleks:
Tomoyasu Hotei - Dark Wind
Natuke meenutab.