« Home | Naistepäev » | Capital City » | The Vaclav Havels » | Ande avastus » | Out Of Limits » | Kommunaalmaja kolmandast korterist kostus karjeid.... » | Report » | You can't be funky, if you haven't got a soul ... » | Filmihooaeg » | Sõbrapäev » 

Friday, March 11, 2005 

Muutused pole alati head

Täna külastasin esmakordselt Võrus Selverit, mis enne kandis Vilja Marketi nime. Varem oli pood hea, laia valikuga, suhteliselt ruumikas ja erakordselt suure ja maitsva valmistoidu letiga. Tartus ilmselt sellise valikuga poodi polnud. Nüüd on tegu aga Selveriga. Rahvast oli roppu moodi ja isegi reedesel päeval kell 11, kui normaalid peaks töölaua taga oma kohuseid täitma. Valmistoitude lett oli äärmiselt niruks jäänud. Küll olid laienenud muud asjad. Näiteks saada oli päris palju uusi erinevaid idamaade köögi frukte, mille üle on mul hea meel. Seal oli isegi mingi sushi karbis, hind krõbe muidugi. Kunagi proovin ära. Tegelikult ei peaks kaubandusest eriti üldse rääkima, aga normaalne inimene nädalas ikka mõned korrad toidupoodi satub. Aga jah, mulle meeldis isegi vana pood väga. Küll ma uuega ka harjun, kuigi selles on erakorselt palju uusi riiuleid ja ruumi ka vähem.

Väljas on ikkagi veel sõnulseletamatult ilusad talveilmad. Kusjuures Võrus on nii palju lund, et neljapäeval ma jäin 10 meetrit enne garaaziust kinni. Isegi imestan, et enne nii pika maa sain ära sõita. Mingi sahk käis ka tõukamas ja nüüd on ilusti roogitud. Homme teen võrratust idüllist pilti ka. Talve tuleb jäädvustada, sest kunagi mine tea, äkki mu lapsed ei teagi misasi lumi on, sest globaalne soojenemine ikkagi. Uuh, mulle ei meeldi palavus, välja arvatud saunas. Sellised 15 kraadised hiliskevade ilmad on minu arvates ideaalsed ja sellised miinus kümne kraadised talveilmad.

Kuna natuke illegaalse tee kaudu sain endale Apple iWork'i nimelise komplekti, kuhu kuuluvad siis esitlusprogramm Keynote 2, mis teeb Powerpoidile küll ära ja küljendusprogramm Pages, mis on samuti hästi lihtne ja võimalusterohke programm, näiteks kutsete, hobiajalehtede ja mille kõige muu jaoks. Tekkis mõte hakata enda jaoks tegema kuukirja. Kuhu panen kirja iga kuu märksõnad, meeldejäävamad sündmused, ilusad pildid ja muu huvitava. Siiski see projekt tuleb ilmselt privaatne, kuna need võivad sellest blog'ist natuke isiklikuma sisuga olla. Tulevikus vanu pilte ja asju vaadates ilmselt tuleb palju mälestusi meelde. Seda muidugi saab ka blogist kätte, aga teine pakub rohkem võimalusi. Samas on mul plaan, et midagi teen ma seal ka avalikult. Näiteks kohe alustatav uurimus, millest varem olen juttu teinud, ehk lendamine ja muusika. Selle võiks küll Pages'iga teha. Peab uurima kas selle pärast näiteks pdf'ina saaks salvestada. Ilmselt saab. Siis ka akende ja linuksi kasutajad saaks sellele oma silmad taha haakida. Aga sellega läheb aega, tahan seda teha äärmise põhjalikkusega ja kogu oma kreatiivsusega.

Radio 4 - Dance To The Underground