« Home | Muutused pole alati head » | Naistepäev » | Capital City » | The Vaclav Havels » | Ande avastus » | Out Of Limits » | Kommunaalmaja kolmandast korterist kostus karjeid.... » | Report » | You can't be funky, if you haven't got a soul ... » | Filmihooaeg » 

Monday, March 14, 2005 

Juuksurisse! Kiire!



Täna tuhnisin natuke oma põhikooliaegsetes päevikutes. Seal oli päris palju naljakat ja tobedat, kui praegu järele mõelda. Asjad läksid hullemaks iga aastaga, ja üheksandas klassis oli mu päevik juba selline, mida ei julgeks isegi praegu oma vanematele näidata, õpetajatest rääkimata. Parim kild on siiski seitsmenda klassi omast. Seesama ülal olev pilt. Ma olin ju räige nohik siis ja selline märkus. Mul on see hästi meeles. Sain selle venekeele õpetaja käest, kes oli suhteliselt karm ja jõhker tädi, samas ka vahepeal hästi vahva. Sai tema organiseeritud kahel välisreisilgi käidud, mis on kooliajast ühed ilusamad mälestused üldse. Märkuse sain sellepärast, et mul kippus tukk kogu aeg silmade peale langema ja siis ma tseimsbondiliku kuulidusega puhkusin seda pidevalt eest.Tüdrukutele see eriti mõju ei avaldanud kahjuks, kui siis sellele vanakeele õpetajale, kes tõlgendas seda mitte kuuliliku käitumise võid totaalse debiilsusega. Kusjuures on mul juuksed praegu kordades pikemad.

Täna sai ka passipilte tehtud. Kuna pass on jätkuvalt kadunud. Käisin ka migratsiooniametis ja taotlesin omale uue passi ja ID kaardi ka. Lisaks supsasin sisse ka nüüdseks Hyper Marketisse, kus olid uude akvaariumisse mingid forellilaadsed eluskalad tekkinud. Lapsed koputasid klaasile ja olid sellise näoga, et selle sööme kolmapäeval, tolle reedel. Kaladest hakkas väga kahju. Mul häbi öelda, et mul oli ka endal kunagi akvaarium, mille esimesed elukad olid kogred, kellest tugevaim ka kolm päeva vastu pidas, aga vesi oli nii sogane (kuna ma ei pesnud tookord veel liiva), siis ega neid enne kõhtude pinnalekerkimist näha polnudki. Hiljem sain ikka õiged akvaariumi kalad, kes jubedalt iivet tõstsid, kuna praktiliselt iga kuuga oli akvaariumis kalu topelt. Akvaarium ise peaks veel kuskil keldris olemas olema. Kunagi võiks vähi võtta. Mu sugulasel oli mingi jõevähk, mille ta ise kunagi Poolas olles leidis. See elas neil päris kaua, kuigi suurema osa oli ta kivi all ja omanikud ilase suuga koguaeg teda torkisid ja lootsid delikatessi ära süüa. Suri siiski loomulikku surma. Aitab sadistlikest loomajuttudest.

Eile ostsin poest mingi Simply Sushi komplekti ja tegin ka valmis, Kusjuures päris hea sai ja mis peamine väga palju. Oma kuue tunni jooksul suutsin siiski kõik ära süüa. Aga terve suure taldriku sai neid täis ja kuskil restoranis oleks sellise hunniku eest küsitud vähemalt tuhat taala. Karp maksis poes 115 vist. Vahel võib teha, aga siis kui rohkem sööjaid on. Saab natuke ka näputood teha ja rullid ja lõigata. Riisi oskab nagunii iga üks keeta. Pealegi on see sushi riis nii kleepuv, et sellega saaks vabalt tapeedi seinale panna, aga hea on ta ka.

Dinosaur Jr - Muck