« Home | The Vaclav Havels » | Ande avastus » | Out Of Limits » | Kommunaalmaja kolmandast korterist kostus karjeid.... » | Report » | You can't be funky, if you haven't got a soul ... » | Filmihooaeg » | Sõbrapäev » | Ebatõenäoliselt laekuvad arved » | II klass daamilindiga » 

Monday, March 07, 2005 

Capital City

Reede õhtust esmaspäeva hommikuni olin Tallinnas. Tore oli. Reedel ei teinud midagi, olin sugulase pool ja üldse päris väsinud. Tal on ilgelt lahe kass. Neljakuune emane marakratt. Võrreldes minu kuuekilose valge ja kereka kassiga oli see kui udusulg. Tume pealekauba, mis tekitas kohutavalt segadust, kuna silmi tuli tal otsida. Pealegi on tal minu kassiga päris sarnane nimi (kui võrrelda minu kassi hüüdnimega). Igatahes olevat minut enne meie saabumist läinud kassil küünla kohal saba põlema. Aga sugulane sai kohe jaole, muidu oleks väga jama olnud. Tegelikult polnud hullu midagi, karv jäi ikka alles (kuigi tunduvalt lühem) ja kass ei saanud ise eriti midagi aru vist.

Laupäeval oli lõuna ajal kuskil Tai restoranis tema sünnipäevapidu. Kohal oli rahvast igasugust ja äärmusest-äärmusesse. Nalja sai palju ja kõht sai ka kohutavalt täis. Sealt jäi meelde ka paar väga head nalja ehk tõestisündinud lugu. Üks hambaarst rääkis seal, et talle tuli ükskord tooli mingi vanem naine, kes oli kohe ohkima hakanud ja küsinud: "Ma ei tea mida ma teen, mu mees vist ei taha enam mind?". See doktor olevat sellepeale öelnud, et ega mina ka ei tea, ma olen kõigest hambaarst.

Peale sööki tuli osa rahvast sugulase poole edasi, kus räägiti, joodi kohvi ja teed ning lasti vesipiibul ringiratast käija. See oli hea, ja tulevikus oman ma ka ise seda. Kuigi ma muidu ei suitseta, aga mingi kookose tubakas oli super. Õuna oma ka. Suht lahja pealekauba.

Pühapäeval käisime Spiriti nimelises kohvikus või restos. Seal sain elus esimest korda sushit, mis oli ääretult põnev ja maitsev ning samuti väga kallis. Lisaks kookose- ja karrisupp kanaga, mis oli samuti super. Lisaks veel üks tee ja latte. Kõrvalt sain paar hampsu CremeBruleed (õigekiri on vale ilmselt, aga tuntud kui kreembrülee). Kolme peale läks kokku mingi tuhat krooni. Auts. Aga vahel tohib. Lisaks sain sünnipäeval ka hästi head ingveri teed, mida hakkan ise ka teha üritama. Sain juhiseid. Eks näis siis. Spirit ise oli lahe koht tegelt, kus oli isegi paar tuntud nägu ehk trendiinimest. Teenindajad olid ilusad ja viisakad neiud ja muusikavalik oli ka hea. Lasti näiteks Koop'i.

Loomulikult ka plaadipoodidest käisin läbi. Neist, mis Viru Keskuses on. Tulin kultuuriliselt rikkamana, aga rahaliselt väga vaesena neist poodidest välja. Sain nii Nick Cave & The Bad Seeds'i uue kahe CD'lise plaadi, The Clash'i London Calling'u 25th Anniversary Edition'i (kus ka DVD lisaks), Sigur Ros'i singli Ba Ba Ti Ki Di Do, Kings Of Convenience'i Riot On An Empty Street'i (kus kahes loos teeb kaasa ka Feist) ning Death In Vegas'e Scorpio Rising'u. Päris head pärlid ja neist nii mõndagi olin päris kaua otsinud. Riideid ei ostnud, kuna kõht oli ääretult täis ja ma oleks ilmselt kõik riided kaks-kolm numbrit suuremat sellepärast ostnud. See nädal tuleb kindel paastumine. Kokkuvõttes oli ääretult mõnus nädalavahetus. Mu sugulasel on huvitavad sõbrad, enamus küll mingi kiiksuga, aga see teebki nad huvitavaks ja naljakaks. Lisaks see sugulane on ise selline naljakate situatsioonide kroonimata kuninganna, sest tal juhtub pidevalt midagi.

Punktiks aga
Death In Vegas - Girls
Lost In Translation'i soundtrack'il on ka see lugu olemas. Hea nagu Riia Peenleib. Tegelt parem, kuna ma pole eriti suur leivasööja. Korra nädalas natuke tohib, aga mitte iga söögi juurde.