« Home | Filmihooaeg » | Sõbrapäev » | Ebatõenäoliselt laekuvad arved » | II klass daamilindiga » | Post-rock ja neo-punk » | Siin Tallinn, täna viin on kallim, siin Soome, tän... » | Veel kaks nominenti » | The Aviator » | Poster » | Liiga kange uneliiv » 

Saturday, February 19, 2005 

You can't be funky, if you haven't got a soul ...

Reede. Tavaliselt mulle reeded meeldivad. Ka tänane päris meeldis. Juhtus päris huvitav asi, nimelt sammusin ma koolist välja. Kui olin kahe välisukse vahelisse koridori sattunud, siis tulid vastu kaks tüdrukut, kusjuures üks oli väga ilus. Kahjuks polnud au neid tunda. Igatahes, kui nad olid vahetult mu selja taha jõudnud, siis ma kuulsin, et see ilus ütles "Tere". Kuna seal teisi polnud, siis ilmselt mulle. Tuleb välja, et ma olen ikkagi päris George Clooney, kuigi naistele ja ka meestele vist läheb tänapäeval Jude Law rohkem peale. Kui aus olla, siis leian ka mina, et viimane on tunduvalt nägusam. Khmm, kuigi mehed mind endiselt ei eruta. Igatahes see oli päris mõnus moment. Seoses sellega tuli mul meelde, et kevadeks peaks oma garderoobi täiendama. Vaja oleks paar paari pükse ja ka oma ühed esimesed kingad võiks ka osta. Hetkel on talvised king-saapad, mis mulle endale jubedalt meeldivad, sest nad on tõesti stiilsed ja ilusad. Aga jah, suveks ka vaja midagi. Kogu aeg ka ei saa tossudes ja tennistes ringi lipata.

Uskumatu, aga rohkem ei oska midagi öelda. Aga muusikast võin teemapuudusel alati rääkida.
Saagu selleks täna:
Mick Jagger & Dave Stewart - Old Habits Die Hard
Oscarile kandideeriv lugu, filmi Alfie soundtrackilt. Täna vaatasin, päris hea oli, kuigi mulle endale selline Alfie elustiil absoluutselt ei istuks. Aga jah, laul ise on hea, nagu terve soundtrack. Ma ilmselt ostan selle emale mingiks lähedaseks tähtpäevaks, kuna tean, et ka talle see lugu väga meeldib. Kuigi tal on laupäeval nimepäev, siis selleks vist ikkagi ei saa, aga naistepäevani ka ei raatsi oodata.