« Home | Ebatõenäoliselt laekuvad arved » | II klass daamilindiga » | Post-rock ja neo-punk » | Siin Tallinn, täna viin on kallim, siin Soome, tän... » | Veel kaks nominenti » | The Aviator » | Poster » | Liiga kange uneliiv » | Are you awake? » | Oraalselt tubli » 

Monday, February 14, 2005 

Sõbrapäev

Täna on siis internatsionaalne sõbrapäev, seda peamiselt kaupmeeste rõõmuks. See on kõigest üks päev, aga mingeid südamekujulisi komme, kooke, patju ja mida kõike veel müüdi juba kuu aega tagasi. Homsest on kindlasti juba lihavõttemunad ja jänkud poelettidel olemas. Jube tüütu. Ma jätan praegu ilmselt sellise vinguva sõpradetta inimese tunde, aga täitsa nii see pole. Kuigi ma pole selline inimene, kellel on häid sõpru 50 ja tuttavaid 500. Need arvud on tunduvalt väiksemad, aga ma ei kurda ka. Ainult, et oleks need parimad ka suuremal määral Eestis, siis oleks päris tore. Õnneks internet kaotab riikidevahelised kaugused ja piirid.

Ma olen nüüdseks ära näinud ka kõik parima filmi Oscarile kandideerivad filmid. Mida öelda? Ausalt öeldes on see aasta tegu päris kõvade pärlitega. Võimas ja grandioosne The Aviator, lihtne ja südamlik The Sideways, kurb ja fantaasiarikas Finding Neverland, musikaalne ja autobiograafiline Ray ning sportlik ja dramaatiline Million Dollar Baby. Ma tunnistan ausalt, et raske on neist parimat valida. Ma pole varem parima filmi Oscarite seas nii häid filme korraga kohanud. Tavaliselt on ikka üks teistest tunduvalt üle olnud, seekord aga mitte. Tegu on ka väga erinevate filmidega. Tulevik tähendab ilmselt seda, et tahaks neid ka DVD'l omada. Kas just kõiki, aga neist paari vähemalt.

Koolis on ka viimasel ajal päris hästi läinud. Olen ära teinud nii mõnegi ajutorkiva aine. Samas kõik saaks veel paremini. Eks näis mis saab, kõhutunne ütleb, et vist see aasta veel ei lõpeta. Bakalaurusetöö ja vist üks aine jääb järgmisesse aastasse. Muu peaks tehtud saama. Järgmine aasta igatahes eriti palju siis kooli asja pole. Aga kõik on veel alles poole peal. Jätkuvalt on sellest kõigest väga villand.

Interpol - Evil
Soovitan ka selle videot vaadata. Päris hea.