« Home | Kommunaalmaja kolmandast korterist kostus karjeid.... » | Report » | You can't be funky, if you haven't got a soul ... » | Filmihooaeg » | Sõbrapäev » | Ebatõenäoliselt laekuvad arved » | II klass daamilindiga » | Post-rock ja neo-punk » | Siin Tallinn, täna viin on kallim, siin Soome, tän... » | Veel kaks nominenti » 

Sunday, February 27, 2005 

Out Of Limits

Väljas on maru ilusad talveilmad. On külm, päikseline ja ka lund sajab vahel. Siiski on päevad juba tükkmaad pikemad, sest kell kuus õhtul on veel päris valge. Kevade ilmingud siis, aga märts ka kohe käes. Vabariigi aastapäev peetud ja puha. Tegelikult ma eriti ei tähistanudki, aga viimasel ajal on isu päris suur olnud, mistõttu oma paar kilo rohkem kaalun, kui võiks. See nädal tuleb söömist piirata. Õuna ja veedieedile minna siis. Kahju, mul on viimasel ajal maru hästi kokkamine hakanud välja tulema. Ilmselt ka see üks põhjus. Peale selle olen ma kuhugi kapitaalselt ära kaotanud oma passi, kus mu piimavurrudega larhv vastu vaatab. Oh öudust, ma olin siis vast 14 või 15 ja nii koleda passipildiga võiks kuskilt konkursil osaleda. The ugliest passport pictures või midagi sarnast. Kusjuures paljud tollitöötajad on toda pilti ja mu reaalselt ninaesist päris pikka aega võrrlenud. Aga jah, pass on kadunud vähemalt ja mul oleks seda just vaja. Peab vist ID kaardi tegema, aga sellega läheks vist oma 30 päeva ära.

Täna öösel on siis ka Oscari jagamise öö. Ma mõtlesin, et paneks siia oma ennustused kirja, pärast saab mu mustlaskunsti selle järgi hinnata. Et kui 100% täppi panen, siis läheb kaardiennustajal Rosetal halvasti. Siin see oleks vähemalt:
1. Parim film - Million Dollar Baby
2. Parim meespeaosatäitja - Jamie Foxx
3. Parim naispeaosatäitja - Hilary Swank
4. Parim meeskõrvalosa - Morgan Freeman
5. Parim naiskõrvalosa - Cate Blanchett
6. Parim animafilm - The Incredibles
7. Parimad visuaalefektid - I, Robot
8. Parim directing - The Aviator
9. Kostüümiauhind - Finding Neverland
10. Parim filmilaul - Accidentaly In Love (Shrek 2'st)
11. Parim võõrkeelne film - Yesterday (lambist, pole ühtegi neist näinud)
12. Art Direction - Finding Neverland
13. Cinematography - The Aviator
14. Original Screenplay - Eternal Sunshine Of The Spotless Mind
15. Adapted Screenplay - Sideways
Aitab kah.

Kui 15'st 10 täppi läheb, olen ma päris tubli, aga eks see homme selgub. Kõhutunde järgi siiski pandud enamus.

Le Tigre - After Dark
Päris huvitav ansambel. Kahe naisolevuse ja mingi eriti nerdiliku välimusega noormehega. Aga musa on hea, meenutades kohati Ladytron'i. Kuigi naislaulja hääl on hoopis teistsugune. Ma olen isegi nende plaati meie plaadipoodides näinud. Peab uurima, äkki kunagi tuleb ära osta. See jääb päris silma, kuna ta on päris roosat värvi, aga ta ei asu ju babe's section'i all.