« Home | Post-rock ja neo-punk » | Siin Tallinn, täna viin on kallim, siin Soome, tän... » | Veel kaks nominenti » | The Aviator » | Poster » | Liiga kange uneliiv » | Are you awake? » | Oraalselt tubli » | Lihtsalt masendav » | Paranormaalsed võimed » 

Monday, February 07, 2005 

II klass daamilindiga

Käes see aeg, et homme vastlad. Liug jääb homme laskmata, kui sõber viitsib, siis laupäeval võin selle tasa teha. Kui mitte võin ka kodukõrvalt niisama lasta. Väiksena ma mäletan, et ma tegin seda koos vennaga ja saunas olles. Ehk siis paljalt. OK, külm salvokas ja paljas tagumik pole just meeldivaim kooslus, aga see oli mõnus. Eriti lahe oli pärast mingi 100 meetrit paljalt mööda paksu lund taas saunaukse poole joosta. Kord oli isegi -20 kraadi. Aga liugu lasta oli lahe ja ilmselt seda stiili pole ka paljud harrastanud. Äkki peaks patendeerima.

Täna olin siis üle väikse pausi (vaheaeg oli) taas koolis ja sellest tekkis masendus. Ma tunnistan ausalt, et mul on koolist natuke villand, kuna ma olen vähemalt 15-17 aastat kui mitte rohkem järjest koolis käinud. Mul on totaalne tahtejõuatus ja ei suuda eriti midagi teha. Peale selle oli täna mingi eriti imelik järelarvestus. Ma ei tea kuidas läks. Aga ma tänan jumalat, et ma juurat õppima ei läinud. Kuigi tundub, et majandus pole minu rida, siis juura on veel hullem asi. Oleks pidanud ikka ajalugu minema õppima, oleks ma kooli juba ammu lõpetanud ja mingi imeliku ametiposti peal praegu töötanud. Kolmapäeval äkki näeb reaalselt ka päris peaministrit, ehk härra Juhan "mitteviltune Pisa torn" Partsu (või Partsi). Hästi tõsise jutuga naljakas mees.

Ma olen tükk aega mööda netti taga otsinud, et kas müüakse meil siin Grado kõrvaklappe või mitte. Järeldus nagu ikka, et mitte. Peab kuidagi teisi kanaleid mööda need hankima, sest vanad on juba lagunemise äärel (hästiteeninud Sony'd, mis on oma 7-10 aastased. Netikulleriga ei tahaks neid tellida, sest siis tuleks hind poole kallim vähemalt, seda tänu armsale Euroopa Liidule, libedatele tollitöötajatele ja õlistele transameestele. Vähemalt on need klapid nii-öelda kindel valik. Hetkel pean rahalisi ressursse arvestades mõtlema, et kas tulevad SR-60'd või SR-80'd. välimus on neil mõlemil sama, äärmiselt retrolikud, samas mõlemid on saanud lausa hiilgavaid arvustusi igasuguste melomaanide ja audioajakirjade käest. Aga kes otsib, leiab alati ka kallimaid ja paremaid.

Camera Obscura - Suspended From Class
Hästi hea lugu.